اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261125435

بازدید استاندار خوزستان از بندر تجاری شادگان

کد: 1395041261125435

http://j.mp/297AH7A

، تهران , (اخبار رسمی): شریعتی استاندار خوزستان به منظور بررسی فعالیت های جاری در بندر تجاری شادگان به همراه عبداللهی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از بندر تجاری شادگان بازدید کرد.

بازدید استاندار خوزستان از بندر تجاری شادگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، شریعتی  در رأس هیاتی مرکب از مسئولین استانی و شهرستان شادگان به اتفاق عبداللهی از بخش های مختلف این بندر تجاری  و فعالیت های جاری  در آن بازدید کرده  و از آخرین وضعیت این بندر در بخش های بندری، گمرکی و عملیاتی و ... مطلع شد.

عبداللهی در جریان این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی درباره سابقه ی احداث، تکمیل و تجهیز این بندر تجاری، مجموعه اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان را به منظور تسهیل خدمات بندری برای  بازرگانان و صاحبان کالا تشریح کرد.

یادآور می شود بندر شادگان به عنوان هفتمین  بندر تجاری استان خوزستان با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در مجاورت آبراه خور ابوخضیر آبان ماه سال 92 تکمیل و راه اندازی گردید و زمینه ی  اشتغال و رونق فعالیت های بازرگانی را در آن منطقه فراهم ساخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بنادر و دریانوردی

آئین نامه های معاملات مالی در تاریخ 24 خرداد ماه 1349 و آئین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ 6 مرداد 1349 مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال 1353 مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه وترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ 10/2/1387 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره 79/12223 مورخ 29/02/1387 به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان