اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041261145435

بندر شهید کلانتری چابهار مرز مجاز دریایی مسافری شد

کد: 1395041261145435

http://j.mp/29gbiwa

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چابهار افزود: پیرو مکاتبات صورت گرفته استانداری سیستان و بلوچستان با وزارت کشور ، بندر شهیدکلانتری چابهار علاوه بر مبادی عبور و مرور کالا به عنوان مرز مجاز دریایی مسافری شناخته شد.

بندر شهید کلانتری چابهار مرز مجاز دریایی مسافری شناخته شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ،بهروز آقایی گفت : با توجه به مزیت ها و ظرفیت ها استان سیستان و بلوچستان و سابقه مراودات اقتصادی و فرهنگی با کشور عمان ضرورت راه اندازی خط مسافری بین چابهار – مسقط از اولویت های کاری سازمان بنادر و دریانوردی در بندرچابهار است که خوشبختانه با پیگیری های مقامات استانی صدور مجوز مرز مجاز دریایی مسافری از طریق وزارت کشور ابلاغ گردید.

 وی اظهار داشت : توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی وگردشگری با کشورهای منطقه حاشیه خلیج فارس و دریای عمان از سیاستهای راهبردی دولت جمهوری اسلامی برای همکاری پایدار در اقتصاد منطقه است .

 آقایی تصریح کرد : امنیت و اقتصاد دو مقوله مهم توسعه هرکشور است و بندر چابهار در این راستا پیشتاز وضعیت معیشتی مردم منطقه و خصوصا محور شرق خواهد بود.

وی تاکید کرد: پشتوانه طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار نگاه کلان نظام است که خوشبختانه طرح توسعه بندر شهید بهشتی مراحل پایانی خود را می گذراند و در صورت سپری کردن مناسبات سیاسی در وضعیت فعلی ما شاهد راه اندازی اسکله ها با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا در پایان امسال خواهیم بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بنادر و دریانوردی

آئین نامه های معاملات مالی در تاریخ 24 خرداد ماه 1349 و آئین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ 6 مرداد 1349 مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال 1353 مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه وترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ 10/2/1387 مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره 79/12223 مورخ 29/02/1387 به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان