اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361634727

کتاب جامع قیر امولسیونی منتشر شد

کد: 1395041361634727

https://goo.gl/CzxAZd

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب جامع قیر امولسیونی به سفارش شرکت پالایش نفت جی (سهامی عام) توسط مؤسسه انتشاراتی مشق شب چاپ و منتشر شد.

کتاب جامع قیر امولسیونی منتشر شد

به گزارش انتشارات مشق شب، با توجه به اهمیت  محیط‌ زیست در حفظ و سلامت جامعه انسانی و همچنین پیشرفت چشمگیر در فن‌آوری به‌ خصوص استفاده از قیر امولسیون یا همان قیر سبز، نویسندگان کتاب جامع قیر امولسیونی بر آن شدند تا در این کتاب به گسترش این محصول (قیرسبز) در جهت حفاظت محیط زیست بپردازند. 

براساس این گزارش، این کتاب با رویکرد بومی‌سازی صنعت قیر امولسیون در داخل کشور و به منظور استفاده تمام مخاطبان تهیه شده است و بخش‌های مختلف کتاب به‌ گونه‌ای تدوین شده که هر بخش به صورت مستقل، پاسخگوی نیاز مخاطب خواهد بود.

دراین کتاب بخش اول به معرفی انواع قیر، بخش دوم به آنالیز قیر امولسیون و بخش سوم با عنوان ذخیره، عملکرد و نمونه‌گیری به مقوله نحوه ذخیر‌ه‌ سازی قیر امولسیون که همواره خطر شکست و افت کیفیت آن را تهدید می‌کند، پرداخته است و مورد توجه تولیدکنندگان و پیمانکاران آسفالت‌ ساز است. همچنین بخش چهارم که شاخص‌ترین بخش کتاب به حساب می‌آید به روش‌های آزمون براساس استانداردهای بین‌المللی اشاره دارد و متخصصان آزمایشگاهی و کنترل کیفی را مخاطب قرار می‌دهد.

بخش‌های 5 تا 13 نیز عمدتاً به مقوله کاربرد قیر امولسیون در صنعت راهسازی مربوط می‌شود که پرمخاطب‌ ترین مبحث است و مورد توجه مهندسان راه و پیمانکاران راهسازی خواهد بود.

شرکت پالایش نفت جی به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده انواع قیر با احداث و راه‌اندازی یک واحد تولید قیر امولسیونی با ظرفیت 20 تن در ساعت در اصفهان و مشارکت در احداث و راه‌اندازی واحدهای تولید قیر امولسیون در استان‌های یزد و هرمزگان در گسترش این محصول ایفای نقش کرده است.

این کتاب که ظرف مدت یک سال با همکاری اساتید دانشگاهی و با صرف زمان 10 هزار نفر ساعت تهیه و نگارش شده، شامل 13 فصل عملیاتی است.

شایان ذکر است کتاب جامع قیر امولسیونی در هزار نسخه و 440 صفحه توسط مؤسسه انتشارات مشق شب با قیمت 35 هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب