اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990429444024727

ویراست دوم کتاب قیر، اصلاح و نگهداری چاپ و منتشر شد

کد: 13990429444024727

https://bit.ly/2Xm8q9k

، تهران , (اخبار رسمی): ویراست دوم کتاب قیر، اصلاح و نگهداری تألیف دکتر سید مهدی ابطحی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر احمد گلی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و مهندس حسین احمد دیباجی، توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شد.

ویراست دوم کتاب قیر، اصلاح و نگهداری چاپ و منتشر شد
ویراست دوم کتاب قیر، اصلاح و نگهداری چاپ و منتشر شد

به گزارش خبرنگار مشق شب، دکتر احمد گلی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان یکی از نویسندگان این کتاب ارزشمند، با اشاره به این‌که  بیش از 90 درصد روکش جاده‌های دنیا از جنس رویه‌های انعطاف‌پذیر و آسفالت می‌باشند، گفت: اگرچه قیر درصد بسیار کمی مخلوط آسفالتی را تشکیل می‌دهد، ولی نقش بسیار مهمی در رفتار، عملکرد و طول عمر آسفالت دارد. به همین دلیل شناخت مشخصات و رفتار قیر، دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وی با اشاره به این‌که در کتاب قیر، اصلاح و نگهداری سعی شده به این جزء مهم مخلوط آسفالتی پرداخته شود، افزود: در این کتاب ابتدا به ساختار فیزیکی و شیمیایی قیر، انواع قیرها، آزمایش‌های کلاسیک و جدید قیر پرداخته شده است. سپس انواع اصلاح‌کننده‌های قیر و اثر آن‌ها بر قیر و آسفالت مورد بررسی قرار گرفته و در انتها به اصول گرم کردن و حمل‌ونقل قیر پرداخته شده است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان برای تهیه کتاب قیر، اصلاح و نگهداری که در 148 صفحه و قطع وزیری چاپ شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب