اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361644727

انتشار کتاب آسفالت با استخوان‌بندی سنگدانه‌ای SMA

کد: 1395041361644727

https://goo.gl/vdfNMt

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب آسفالت با استخوان‌بندی سنگدانه‌ای SMA با هدف آشنایی کارفرمایان، پیمانکاران و مشاوران راهسازی و راهداری کشور با این نوع آسفالت، توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شد.

کتاب آسفالت با استخوان‌بندی سنگدانه‌ای SMA چاپ و منتشر شد

به گزارش انتشارات مشق شب ،رضا هوشمند مدیر مسئول این انتشارات با اشاره به این‌که امروزه برای افزایش طول عمر راه‌ها و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری راه‌های آسفالتی، از روکش‌های آسفالتی با ماندگاری بالا استفاده می‌شود، تصریح کرد: باوجود این‌که این نوع آسفالت‌ها دارای هزینه اجرای اولیه بیشتری نسبت به آسفالت معمولی است، اما به دلیل افزایش طول عمر و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، کاملاً اقتصادی است. به همین دلیل در کشورهای توسعه‌یافته، تقریباً تمام روکش آسفالت معابر اصلی و مهم، از این نوع آسفالت‌ها استفاده می شود.

وی یکی از انواع آسفالت‌های نسبتاً جدیدی که با استقبال بسیاری در جهان روبه‌رو شده است  را آسفالت SMA ذکر کرد و افزود: این نوع آسفالت در متون فارسی تحت عنوان آسفالت با استخوان‌بندی سنگدانه‌ای ترجمه شده است، که در واقع از تغییر در نسبت مصالح مورد استفاده در آسفالت (مصالح سنگی، قیر و فیلر و...) به دست آمده است.

به گفته وی، این نوع آسفالت توانایی باربری بسیار زیادی داشته و نسبت به آسفالت معمولی دارای طولی عمری دو برابر است.

مدیر مسئول انتشارات مشق شب با بیان این‌که در چند سال گذشته، استفاده از این آسفالت در ایران در حال رشد است، افزود: این در حالی است که متأسفانه آشنایی کارفرمایان، پیمانکاران و مشاوران راهسازی و راهداری کشور با این آسفالت بسیار محدود است، لذا در این کتاب به معرفی این آسفالت پرداخته شده است.

هوشمند خاطرنشان کرد: سعی شده در این کتاب علاوه بر تاریخچه استفاده، محاسن، نکات تئوری و علمی این نوع آسفالت، مسائل طراحی و طرح اختلاط و شرایط اصول اجرایی (تولید، حمل و پخش) و مطالب عملی و همچنین مشکلات اجرایی این آسفالت بیان شود که مجموعه‌ای کامل از مطالب تئوری و عملی مفید و قابل استفاده برای همه متخصصان است.

شایان ذکر است، پیمانکاران و مشاوران راهسازی و راهداری کشور و همچنین دانشجویان می‌توانند این کتاب را با قیمت 19 هزار تومان از بازار نشر تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب