اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041462355355

به منظور تامین مالی فرزندان در آینده

"بیمه‌نامه دانشگاه فردا" بانک‎سامان عملیاتی شد

کد: 1395041462355355

http://j.mp/29kqGYx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر مشتریان خاص بانک سامان گفت: تأمین آینده هر فرزندی مهم‌ترین دغدغه والدین است و بانک سامان با آگاهی از این دغدغه، محصول "بیمه‌نامه دانشگاه فردا" را طراحی و عملیاتی کرد.

شعب بانک سامان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان،به‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز خانواده‌ها در تامین منابع مالی لازم برای آینده فرزندانشان، بانک سامان محصول جدیدی ارایه کرده است.

رضا حیدری مدیر مشتریان خاص بانک سامان درباره این محصول گفت: تأمین آینده هر فرزندی مهم‌ترین دغدغه والدین است و بانک سامان با آگاهی از این دغدغه، محصول "بیمه‌نامه دانشگاه فردا" را طراحی و عملیاتی کرد. این خدمت که با هدف تامین هزینه های تحصیلی فرزندان مشتریان در دانشگاه‌های معتبر دنیا طراحی شده است و مشتریان می‌توانند با پیش بینی هزینه تحصیلی فرزندان خود و نرخ تورم موجود برای آینده آنها برنامه ریزی کنند.

مدیر مشتریان خاص بانک سامان تصریح کرد: این بیمه‌نامه ویژه نوزادان یک ماهه تا نوجوانان 15 ساله است که با سرمایه‌گذاری اندک (به صورت سالانه یا ماهانه) و در پایان یک دوره حداکثر 20 ساله مبلغ قابل توجهی را دریافت خواهند کرد.

حیدری با اشاره به محصول جدید بانک سامان ادامه داد: مشتریان می‌توانند با خرید این بیمه‌نامه علاوه بر تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خود، برای هزینه‌هایی همچون سرمایه کار، تامین جهیزیه و غیره برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: این خدمت نسبت به بیمه‌نامه‌های مشابه دارای امتیازهای منحصربه‌فردی است که مهم‌ترینِ آن، پرداخت بیشتر در پایان دوره و انعطاف در پرداخت حق بیمه توسط مشتری است.

بر اساس این گزارش متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خدمت و سایر خدمات بانک سامان می‌توانند به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعت‌های شبانه‌روز تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه