اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041462515438

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد

افزایش بازدهی تولید صنعت پتروشیمی در پساتحریم

کد: 1395041462515438

http://j.mp/29bnwCK

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به فضای ایجاد شده در دوره پسابرجام از ارتقای فرآیندها و بازدهی تولید از طریق ارتباط با شرکتهای صاحب دانش فنی خبر داد.

افزایش بازدهی تولید صنعت پتروشیمی در پساتحریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مرضیه شاهدائی اظهار کرد: در دوره تحریم ها که با قطع همکاری های بین المللی همراه بود، شرکت ها برای تولید محصولات تکمیل کننده زنجیره تولید صنعت پتروشیمی به دلیل دسترسی نداشتن به فناوری های مورد نیاز با مشکل همراه بودند که اکنون این موضوع حل شده است.

وی افزود: اکنون با بهبود روابط بین المللی بیشتر شرکت های تولیدی ما به دنبال این هستند که از شرکت های بین المللی، دانش فنی صنایع تکمیلی را دریافت کنند و افزون بر آن فرایندها و بازدهی تولید را ارتقا بخشند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: محصولات ما که اکنون محصولات پایه هستند و صادر می شوند باید به محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر بدل شوند و ترجیحاً در صنعت پتروشیمی از خام فروشی جلوگیری کنیم و ارزش افزوده بیشتری ایجاد کنیم.

شاهدایی تکمیل زنجیره تولید در صنعت پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی را مستلزم فناوری های خاصی دانست که طی سالهای گذشته تحریمها از عوامل بازدارنده آن بوده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی همچنین درباره بیمه محصولات صادراتی پتروشیمی توضیح داد: اکنون در دوره پسابرجام مانعی برای این که محصولات پتروشیمی را بیمه کنند، وجود ندارد، افزون بر آن که تحریم ها همانگونه که مرحله به مرحله شکل گرفته است، برطرف شدن آن نیز زمانبر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته