اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041562670491

مسابقات جام رمضان ادارات خرم آباد برگزار شد

آموزش و پرورش استان لرستان؛قهرمان والیبال جام رمضان

کد: 1395041562670491

https://goo.gl/3jAHB6

، خرم آباد , (اخبار رسمی): فینال مسابقات جام رمضان ادارات شهرستان خرم آباد با برتری 3-2 تیم اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و قهرمانی این تیم به پایان رسید. در این دیدار که تا ساعت یک بامداد دیشب دوشنبه 14 تیرماه به طول انجامید، تیم اداره کل آموزش و پرورش با برتری مقابل تیم علوم پزشکی قهرمان مسابقات شد.

قهرمان والیبال جام رمضان ادارات خرم آباد مشخص شد

فینال مسابقات جام رمضان ادارات شهرستان خرم آباد با برتری 3-2 تیم اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و قهرمانی این تیم به پایان رسید

به گزارش روابط عمومیشرکت پتروشیمی لرستان، این مسابقات از دوم تیر در سالن یادگار امام ره با حضور هشت تیم آغازو پس از برگزاری دوازده بازی در دو گروه چهار تیمی تیمهای اداره کل آموزش و پرورش استان، علوم پزشکی، پیشکسوتان هیأت والیبال استان و آموزش و پرورش ناحیه 2 به دور نیمه نهایی راه یافتند.

بر اساس این گزارش، در این دور اداره کل آموزش و پرورش و علوم پزشکی به ترتیب با غلبه بر آموزش و پرورش ناحیه 2 و پیشکسوتان به بازی فینال راه یافتند. در بازی فینال هم شب 14 تیر تیم اداره کل آموزش و پرورش استان که با حمایت دکتر بهرامی معاونت تربیت بدنی وارد مسابقات شده بود موفق به شکست تیم علوم پزشکی شد.

آموزش و پرورش استان با ترکیب مجید فعلی. محمد حسین محمدی کرموند. روح الدین فتحی. فرهاد فقیر نژاد. سید علی کریمی. فاضل جایدری. حبیب فاضلی. فرید بهرامی. محمد محمدزاده. پرویز نصرالهی. رستم کوشکی در این رقابتها حاضرشد.

میهمانان ویژه مسابقات دکتر عزیز پور مدیر کل ورزش و جوانان استان، علیجانی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان - رحمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد- آقا میرزایی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر-بهرامی معاونت تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش-اقبالی و کوشکی اعضای ورزشی شورای شهر خرم آباد و صارمی از بازرسی استان بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پتروشیمی لرستان

ه منظور تحقق اهداف متعالی ایجاد توازن منطقه ای در توسعه و توازن بین استانهای مختلف کشور و به منظور تحرک بخشی به فرآیند تولید در مناطق کمتر توسعه یافته ، ایجاد اشتغال در کشور ، فعال کردن بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی و راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی در این گونه مناطق طبق مصوبه هیات وزیران ، شرکت پتروشیمی لرستان در سال 86 شروع بکار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش