اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967950491

توسط تیم کوهنوردی هم قدم شرکت پتروشیمی لرستان

صعود به قله 3800 متری گرین

کد: 1395042967950491

http://goo.gl/ojpNsT

، خرم آباد , (اخبار رسمی): تیم کوهنوردی هم قدم پتروشیمی لرستان 26 تیرماه جاری به ارتفاعات گرین یکی از ارتفاعات استان لرستان صعود کردند .

صعود به قله 3800 متری گرین توسط تیم کوهنوردی هم قدم شرکت پتروشیمی لرستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی لرستان، در این صعود که هفت ساعت به طول انجامید اعضای تیم به بلند ترین نقطه این قله زیبا رسیده و یکی دیگر از ارتفاعات زیبای لرستان را فتح کردند .

رشته کوه گرین  با طول بیش از 180 کیلومتر یکی از رشته کوه های مهم غرب می باشد که بیشترین مساحت ان در شمال استان لرستان و بخشی در استان همدان وکرمانشاه قرار دارد.
 قله های بلند آن شامل یال کبود با ارتفاع تقریبی(3850 متر) در جنوب نهاوند و هیجده یال در بروجرد و ولاش با ارتفاع(3623 متر) در شمال الشتر است. دیگر قله های آن شامل بازگیر و چهل تن است.
مبدا صعود قله یال کبود ، سراب گاماسیاب(بزرگترین چشمه ایران) در 25 کیلومتری جنوب غربی نهاوند ودر محور نهاوند- نورآباد قرار دارد و از دره‌های شمالی رشته کوه گرین (کوه چهل نابالغان) سرچشمه می‌گیرد. منشأ  آب آن یخچال طبیعی است و دارای آبدهی 5 متر مکعب در ثانیه و دمای متوسط 5 درجه سانتیگراد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پتروشیمی لرستان

ه منظور تحقق اهداف متعالی ایجاد توازن منطقه ای در توسعه و توازن بین استانهای مختلف کشور و به منظور تحرک بخشی به فرآیند تولید در مناطق کمتر توسعه یافته ، ایجاد اشتغال در کشور ، فعال کردن بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی و راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی در این گونه مناطق طبق مصوبه هیات وزیران ، شرکت پتروشیمی لرستان در سال 86 شروع بکار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش