اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666230491

تورشهرک های صنعتی در پتروشیمی لرستان

کد: 1395042666230491

http://goo.gl/fdwJ0H

، خرم آباد , (اخبار رسمی): با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان و به پیشنهاد مدیر عامل این شرکت صنایع وابسته به پلاستیک و صنایع شیمیایی استان در بازدیدی چند ساعته از پتروشیمی لرستان دیدن کردند.

تور علمی شهرکهای صنعتی استان در پتروشیمی لرستان

به گزارش پتروشیمی لرستان، در این بازدید ابتدا توسلی زاده معاون مجتمع پتروشیمی لرستان با ارائه توضیحاتی در خصوص پتروشیمی لرستان و فعالیتهای این شرکت به معرفی سازمان خود پرداخته و در ادامه محمدی مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان توضیحاتی در خصوص نیّت از برگزاری این گردهمایی ارائه نمودند.

به گفته محمدی ، آشنایی بین بنگاهی ، ایجاد شبکه و خوشه صنایع وابسته به پتروشیمی لرستان و معرفی صنایع استان با همدیگر از مهمترین اهداف این اقدام می باشد .

 توسلی زاده ضمن تشکر از پیشنهاد این اقدام از صنایع حاضر در جلسه خواستند تا نسبت به خود و صنعت مطبوع خود توضیحاتی ارائه دهند تا بیشتر با اهداف مشترک هم آشنا شده و سعی در استفاده از محصولات پتروشیمی لرستان در داخل استان شود .

در ادامه بازدیدی از سطح شرکت صورت پذیرفت و از نزدیک فعالیتهای فنی پتروشیمی لرستان توضیح داده شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پتروشیمی لرستان

ه منظور تحقق اهداف متعالی ایجاد توازن منطقه ای در توسعه و توازن بین استانهای مختلف کشور و به منظور تحرک بخشی به فرآیند تولید در مناطق کمتر توسعه یافته ، ایجاد اشتغال در کشور ، فعال کردن بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی و راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی در این گونه مناطق طبق مصوبه هیات وزیران ، شرکت پتروشیمی لرستان در سال 86 شروع بکار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته