اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041562745415

با شعار "بهترین جایگزین، با بیمه نوین"

کمپین تبلیغاتی بیمه نوین آغاز می شود

کد: 1395041562745415

http://goo.gl/ZRndaJ

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین تبلیغات محیطی شرکت بیمه نوین با مفهوم "بهترین جایگزین، با بیمه نوین" در شهرهای کشور آغاز می شود.

کمپین بیمه نوین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه نوین، همزمان با عید سعید فطر کمپین تبلیغات محیطی شرکت بیمه نوین در نیمه نخست سال 1395در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، یزد، شیراز، کرمان، اهواز، بندرعباس، قم، اراک، کرج، قزوین، رشت و ساری با مفهوم "بهترین جایگزین، با بیمه نوین" آغاز می شود.

بر اساس این گزارش این طرح تبلیغاتی با تکیه بر اصل خدمت صادقانه مبنی بر جبران خسارت وارده به بیمه گذاران محترم، ارائه خدمات بیمه ای را به عنوان جایگزینی مطمئن در زمان لازم به بیمه گذاران خود معرفی می کند.

قابل ذکر است که شرکت بیمه نوین به عنوان نخستین شرکت بیمه ای دارنده جایزه ملی حمایت از مصرف کننده، ارائه خدمات کامل و برتر در جهت  ایفای نقش بیمه گری و حمایتی خود از بیمه گذاران عزیز را با توجه به بیانیه خط مشی کیفیت شرکت در چارچوب تقویت نشان تجاری بیمه نوین و افزایش وفاداری مشتریان گرامی در دستور کار قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه نوین

شرکت بیمه نوین به عنوان هجدهمین شرکت بیمه در کشور جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1384.10.20 تحت شماره 263461 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و پس از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ایران (به شماره 30881 مورخ 1384.12.14) فعالیت خود را آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]