اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151875415

مدیرعامل بیمه نوین تاکید کرد:

بازار آینده بیمه نیازمند ایجاد ساختارهای تخصصی

کد: 13950714151875415

https://goo.gl/UcYmfX

، تهران , (اخبار رسمی): با ارزیابی روش های فعلی فروش در صنعت بیمه، ایجاد ساختارهای تخصصی و نوین برای ارزش آفرینی مشتری مدارانه در این صنعت ضروری و اجتناب ناپذیر است.

بیمه نوین

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند، مدیرعامل این شرکت بیمه ای در جمع نمایندگان برتر این شرکت در سال 94 با بیان این مطلب افزود: ایجاد ساختارهای درست و اصولی برای شبکه فروش ضریب اطمینان توسعه صنعت بیمه در کشور است. اقتصاد کشور به دنبال گشوده شدن درهای تعامل نمی تواند با تکیه بر دانش قدیمی و روش های سنّتی با تغییرات همگام شود.

وی نقش نمایندگان در ارتقای کمی و کیفی فروش در صنعت بیمه را مهم دانست و گفت: این یک واقعیت است که امروز فروش از هر زمان دیگری پیچیده تر شده است زیرا فرآیند فروش نیازمند هدف گذاری و تمرکز بسیار بالاست. بازار آینده این صنعت متعلق به کسانی است که برای جلب مشتریان خود بیش از دیگران وقت و هزینه صرف کنند. پاشنه آشیل فروش در این صنعت آنجاست که بیمه گذار پس از خرید بیمه نامه تا زمان تمدید و یا خسارت رها می شود و این ضعف آسیب زایی در خدمات پس از فروش برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه های آتی ما در فروش و توسعه محصولات باید مشورت شبکه فروش در حوزه خلق ارزش و کیفی سازی خدمات برای بیمه گذاران باشد. اعتقاد داشتن به این که بهترین ناظر بر عملکرد ما مشتریان ما هستند و تداوم حضور ما وابسته به ارائه خدمات بیشتر با سرویس بهتر است.

مدیرعامل بیمه نوین با مهم دانستن نقش انگیزه شبکه فروش در ایجاد تمایز برای رقابت خاطرنشان کرد: وجود کاستی ها به معنای از دست دادن انگیزه نیست. شناخت کمبودها خود انگیزه ای برای تحرک و رفع گام به گام مشکلات است. هر قدم در این مسیر به معنای پیشرفت است و همین الفبای آموزش برای ایجاد تغییر است. برای شرکت بیمه نوین بهترین تغییر در گام اول کوتاه کردن روش های اجرایی و فرآیندهای عملیاتی بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه نوین

شرکت بیمه نوین به عنوان هجدهمین شرکت بیمه در کشور جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1384.10.20 تحت شماره 263461 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و پس از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ایران (به شماره 30881 مورخ 1384.12.14) فعالیت خود را آغاز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه