اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041662984750

هم‌زمان با عید سعید فطر صورت گرفت

بازدید معاون اول رییس جمهوری از بندر امیرآباد

کد: 1395041662984750

https://goo.gl/CQYsFW

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی عصر روز چهارشنبه در راس هیاتی سیاسی برای بازدید از روند توسعه‌ای بندر امیرآباد بهشهر وارد استان مازندران شدند.

بازدید معاون اول رییس جمهوری از بندر امیرآباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که عصر روز 4شنبه 16 تیرماه هم‌زمان با عید سعید فطر به استان مازندران سفر کرده، در بدو ورود به استان مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی همراه با اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری از اسکله فاز یک و دو بندر امیرآباد بهشهر بازدید کردند و در جریان روند توسعه‌ای بندر قرار گرفتند.

معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر علاوه بر وزیر راه وشهرسازی علی ربیعی وزیر  تعاون، کار  و امور اجتماعی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و همچنین علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس همراهی کردند.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تنها بندر کانونی و نسل سوم کشور است که دارای اراضی وسیع برای سرمایه‌گذاری با اولویت سرمایه گذاری در احداث اسکله نفتی، احداث خط لوله نفت و مواد نفتی، احداث مخازن ذخیره‌سازی، مواد نفتی و اسکله‌های معدنی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان