اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041763155438

فعالیت آتش نشانان ادامه دارد

مهار آتش سوزی در بلندترین برج پتروشیمی بوعلی سینا

کد: 1395041763155438

https://goo.gl/s7eaKx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا از مهار آتش سوزی در یکی از بلندترین برجهای این پتروشیمی خبر داد.

مهار آتش سوزی در بلندترین برج پتروشیمی بوعلی سینا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، ابراهیم غلامشاهی بامداد امروز (پنجشنبه، 17 تیرماه)  گفت: آتش سوزی در برج 8001 که با 121 متر ارتفاع یکی از بلندترین برجهای پتروشیمی است، تقریبا بطور کامل مهار شده است.

به گفته وی، با مهار آتش برج، احتمالا به هلی کوپتر نیازی نیست.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا با اشاره به این که آتش سوزی مربوط به یکی از مخازن این پتروشیمی است، اعلام کرد: اکنون آتش نشانان در حال خاموش کردن آتش مخزن 2001 هستند.

برجی که آتش آن مهار شد، بلندترین برج فلزی خاورمیانه به ارتفاع 121 متر به وزن 1505 تن و قطر 8 متر است. این برج سال 78 از سوی شرکت توسعه شبکه های صنعتی ایران و با استفاده از جرثقیل 1200 تنی نصب شد.

آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا عصر دیروز (چهارشنبه، 16تیرماه)  آغاز شد که  آتش نشانان و دست اندرکاران با تلاش بی وقفه خود در حال مهار کامل آن هستند.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت 36 هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته