اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041863195438

دود آتش شعله‌ور مسمومیتی ندارد

تخلیه خوراک پتروشیمی بوعلی‌سینا

کد: 1395041863195438

https://goo.gl/14Hkbr

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا از تخلیه خوراک مخزن این پتروشیمی باحجم 100 تن در ساعت خبر داد.

تخلیه خوراک پتروشیمی بوعلی‌سینا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی، ابراهیم غلامشاهی درباره آخرین اقدامات انجام شده برای خاموش کردن آتش در مخزن 2001c، گفت: خط 4 اینچ برای تخلیه خوراک نفتا از داخل مخزن در حال آتش باز شده و تخلیه خوراک نفتا در حدود 100 تن در ساعت در حال انجام است.

وی افزود: همچنین باز کردن خط 12 اینچ دیگر نیز در دستور کار است که در صورت انجام آن، کار تخلیه خوراک نفتا 400 تا 500 تن در ساعت انجام می‌شود.

غلامشاهی با اعلام اینکه زبانه آتش مخزن بین 15 تا 30 متر متغیر است، افزود: آتش به طور کامل تحت کنترل قرار دارد و کارکنان در تلاش هستند به صورت کنترل شده خوراک مخزن در حال آتش را مدیریت کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با یادآوری اینکه این آتش‌سوزی مصدومیتی به همراه نداشته، تاکید کرد: دود آتش شعله‌ور هیچ مسمومیتی ندارد و شهروندان نگران نباشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته