اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041863214750

رگبار و رعد وبرق در ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور

پیش بینی وضعیت هوا تا روز شنبه

کد: 1395041863214750

http://goo.gl/mMikkq

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان هواشناسی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد، هوای شمال آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان ‌غربی، ارتفاعات البرز شرقی و بخش هایی از جنوب شرق کشور تا روز شنبه همراه با رگبار باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی باشد.

پیش بینی وضعیت هوا تا روز شنبه؛

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان هواشناسی کشور،  بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی امروز (جمعه) برای شمال آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، ارتفاعات البرز شرقی و بخش هایی از جنوب شرق در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

بر این اساس، احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی و دره‌های پر شیب وجود دارد و بنابراین برای جلوگیری از خسارت احتیاط لازم باید صورت گیرد.
همچنین روز شنبه با ورود سامانه جدید از شمال ‌غرب کشور و شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، برای سواحل دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن، شمال‌غرب و ارتفاعات البرز رگبار باران همراه با رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 
وضعیت دریای خزر در روز شنبه، مواج پیش بینی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست