اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963714720

در شبکه تلگرام انجام شد

رونمایی از کانال جمعه بازار پروانه

کد: 1395041963714720

http://goo.gl/KaraD3

، تهران , (اخبار رسمی): کانال تلگرامی جمعه بازار پروانه در راستای تقویت ارتباط با بازدیدکنندگان، مشتریان و غرفه داران رونمایی شد.

کانال تلگرامی جمعه بازار پروانه

به گزارش روابط عمومی جمعه بازار پروانه، کانال تلگرامی این مجموعه فرهنگی تجاری، با هدف اطلاع رسانی، اخبار و معرفی هنر ها و صنایع دستی موجود در این مجموعه از ایتدای سال 95 ایجاد و فعالیت خود را آغاز کرده است.

جهت اطلاع از کلیه موضوعات منتشر شده در کانال به آدرس http://telegram.me/bazarParvane  مراجعه فرمایید یا عنوان @bazarParvane  را در تلگرام خود جستجو کنید

به زودی در این کانال مجموعه ای از اخبار، برنامه ها، معرفی هنرهای دستی و تخفیفات جمعه بازار پروانه قابل دسترس خواهد بود

 روابط عمومی جمعه بازار پروانه ضمن ابراز امیدواری به ایجاد فضاهای ارتباطی جهت رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی و ارتقای سطح کیفی خدمات این مجموعه، اعلام کرد: در تلاش جهت گسترش راه های ارتباطی و اطلاع رسانی و معرفی هنرمندان و صنایع دستی موجود در این مجموعه در سطح بین المللی هستیم. این روابط عمومی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی برشمرد و اضافه کرد: مجموعه فرهنگی جمعه بازار در تلاش مستمر جهت رونمایی و توسعه محتوایی سایر شبکه های اجتماعی با مخاطبین منطقه ای و با محتوای فارسی، انگلیسی و... است.

در جمعه بازار پروانه هر چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند از وسایل دست دوم تا وسایل مدرن، از اشیای چند صد ساله تا تولیدات دست ساز جدید عرضه و به فروش می‌رسد. در میان این وسایل از ظروف عتیقه، وسایل ساخته‌ شده از چوب‌های جنگلی، زیورآلات دست‌ ساز قدیمی و جدید، لباس های سنتی با تنوع طرح و رنگ و قیمت و البته صنایع دستی ساده و ارزان قیمت گرفته تا فرش و گلیم های بسیار گران قیمت را می توان پیدا کرد.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال رسمی جمعه بازار پروانه به نشانی @bazarParvane مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعه بازار پروانه

جمعه بازار پروانه - سرای هنر و صنایع دستی ایران بازار پروانه، بازار بزرگ صنایع دستی و لوازم آنتیک در پایتخت، با بیش از 1000 غرفه، در 6 سالن و 3 طبقه در پارکینگ پروانه، بزرگ ترین جمعه بازار در کل قاره آسیا را دارا می باشد و با دربرداشتن تنوعی از صنایع دستی کشور و دست سازه های هنری ایرانی، در نوع خود کاملا بی نظیر می باشد وبسایت رسمی جمعه بازار پروانه: www.bazarParvane.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف