اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064065355

با همکاری موسسه RBA انگلستان برگزار شد

آموزش بانکداری خرد در آکادمی سامان

کد: 1395042064065355

http://goo.gl/ylffxD

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور توانمندسازی رؤسا و معاونان شعب و کارشناسان بانک سامان در زمینه بانکداری خرد، یک دوره آموزشی با همکاری موسسهRBA انگلستان در آکادمی سامان برگزار شد.

بانک سامان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، داود سوری، رئیس آکادمی سامان درخصوص این برنامه گفت: این دوره آموزشی در ادامه برنامه‌های آموزشی بین‌المللی با حضور رؤسا و معاونان شعب بانک، کارشناسان مدیریت‌های بازرسی و تطبیق و مبارزه با پولشویی از 19 خرداد تا 10 تیر برگزار شد.

وی افزود: مدرسان این دوره، پروفسور گری مارش(GARRY MARSH)، پروفسور اندرو سرچ (Andrew Search) و پروفسور ایگن گالیگان (Eugene Galligan) از اساتید مؤسسه RBA انگلستان بودند که راهکارها و روش‌های نوین بانکداری خرد را مطرح کردند.

سوری تصریح کرد: در پایان این دوره یک‌ماهه و پس از برگزاری آزمون بین‌المللی، به تمام شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا شد و برنامه اختتامیه نیز در تاریخ 10 تیرماه و با حضور مدیرعامل بانک در آکادمی سامان برگزار شد.

رئیس آکادمی سامان درباره اهداف و برنامه‌های این آکادمی گفت: مؤسسه تحقیق و توسعه آکادمی سامان فعالیت‌های خود را در قالب مباحث آموزش، نیروی انسانی، پژوهش‌های اقتصادی - بانکی و تشکیل اتاق‌های فکر و آینده‌پژوهی در زمینه سیاست‌های اقتصادی دنبال می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه