اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164485471

طی نامه ای از انجمن مهندسی صنایع ایران درخواست شد

دانشگاه یزد میزبان کنفرانس مهندسی صنایع

کد: 1395042164485471

http://goo.gl/rkW33J

، تهران , (اخبار رسمی): معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد طی ارسال نامه ای به انجمن مهندسی صنایع ایران، از اعلام آمادگی مجدد آن دانشگاه برای میزبانی"چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع" خبر داد.

دانشگاه یزد میزبان کنفرانس مهندسی صنایع

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، در این نامه زمان پیشنهادی برگزاری کنفرانس، آبان یا آذر 96 اعلام و برخی اساتید دانشگاه یزد نیز برای تصدی ارکان کنفرانس پیشنهاد شده است. البته درخواست مذکور و پیشنهادات آن دانشگاه باید در جلسه هیات مدیره انجمن مطرح و به تصویب برسد.

یادآور می شود در خرداد 94 نیز دانشگاه یزد میزبانی و برگزاری چهاردهمین کنفرانس را  برای بهمن 96 درخواست کرده بود.

گفتنی است دانشگاه یزد پیش از نیز سابقه میزبانی دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع با همکاری انجمن مهندسی صنایع ایران را داشته است. هم اکنون ریاست این دانشگاه برعهده  محمد صالح اولیاء از اساتید رشته مهندسی صنایع است.

بر اساس اعلام انجمن، دیگر دانشگاه ها نیز در صورت تمایل می توانند درخواست میزبانی و برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع را به انجمن ارسال نمایند تا در هیات مدیره انجمن، بررسی و نتیجه اعلام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش