اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221745471

بررسی چگونگی همکاری انجمن با مرکز ملی فرش ایران

کد: 13951028221745471

https://goo.gl/qYiL7o

، تهران , (اخبار رسمی): نشست توسعه همکاری ها و تدوین تفاهم نامه مشترک انجمن مهندسی صنایع ایران و مرکز ملی فرش ایران برگزار شد.

چگونگی همکاری انجمن مهندسی صنایع ایران با مرکز ملی فرش ایران

ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی پیاده سازی تکنیک های مهندسی صنایع و مدیریت در بنگاه ها و سازمان هاست.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، در این نشست که نایب رئیس و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران، رئیس مرکز ملی فرش ایران و معاون تحقیقات و آموزش آن مرکز و همچنین رئیس انجمن علمی فرش ایران حضور داشتند درباره نحوه و چگونگی همکاری مشترک سه مجموعه بحث و تبادل نظر شد.

براساس این گزارش، مقرر شد تفاهم نامه مشترکی تنظیم و به امضای طرفین برسد.

همچنین مقرر شد مرکز ملی فرش ایران نیازها و اولویت های آموزشی دوره های عمومی حوزه فرش را به انجمن مهندسی صنایع ایران اعلام و انجمن با برگزاری دوره هایی برای ذینفعان مرکز ملی فرش و انجمن فرش نسبت به توانمندسازی مهارتی آنها در برخی تکنیک های مهندسی صنایع با رویکرد فرش اقدام کند.

این گزارش می افزاید، شجاعی، نایب رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران با تاکید بر لزوم ارتقای بهره‌وری و ارزش افزوده بخش صنعت فرش، گفت: انجمن آمادگی دارد تا در این زمینه‌ها و همچنین دانش بنیان کردن واحدها و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در هنر صنعت فرش همکاری کند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی پیاده سازی تکنیک‌های مهندسی صنایع و مدیریت در بنگاه‌ها و سازمان‌ها است.

در ادامه، کارگر رئیس مرکز ملی فرش با استقبال از همکاری انجمن مهندسی صنایع با آن مرکز بر لزوم بهبود بسته بندی، ارتباط با مشتری، طراحی و بازاریابی در هنر صنعت فرش تاکید کرد.  

معاون تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش و همچنین رئیس انجمن علمی فرش ایران با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، ضمن بیان نکاتی ارزشمند بر لزوم همکاری سه مجموعه در حوزه های مختلف به ویژه نوآوری، کارآفرینی، آینده پژوهی، انتقال تجربیات و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های یکدیگر تاکید کردند.

در پایان مقرر شد در گام اول همکاری یکی از گردهمایی های ماهانه انجمن مهندسی صنایع با موضوع صنعت فرش با مشارکت مرکز ملی فرش و انجمن فرش ایران در محل موزه فرش برگزار شود. همچنین تفاهم نامه ای در خصوص همکاری سه مجموعه به امضا برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]