اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970719321335471

رونمایی از راهکارهای مهندسی صنایع جهت توسعه صادرات

کد: 13970719321335471

https://goo.gl/KdzUoW

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه روز ملی صادرات، از راهکارهای پیشنهادی انجمن مهندسی صنایع ایران برای توسعه صادرات در شرایط فعلی کشور رونمایی می‌شود.

رونمایی از راهکارهای مهندسی صنایع جهت توسعه صادرات
رونمایی از راهکارهای مهندسی صنایع جهت توسعه صادرات

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان رایگان و آزاد است اما به جهت برنامه‌ریزی بهتر لازم است علاقه‌مندان حضور خود را از طریق نشانی evand.ir/meeting51 اعلام کنند

پنجاه و یکمین گردهمایی انجمن با موضوع مهندسی صنایع، استاندارد و توسعه صادرات با همکاری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش انجمن مهندسی صنایع ایران، در آستانه روز ملی صادارت (29 مهر) و همزمانی با روز جهانی استاندارد (22 مهر)، پیرامون راهبرد مهندسی صنایع جهت خلق و توسعه مزیت رقابتی و راهکارهای پیشنهادی انجمن مهندسی صنایع ایران برای توسعه صادرات در شرایط فعلی کشور سخنرانی می‌شود.

از جمله ارائه‌کنندگان این نشست علمی، می‌توان به دکتر حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران اشاره کردکه اولین گردهمایی نیمه دوم سال 97 انجمن را میزبانی می‌کند.

همچنین، دکتر مهدی فتح‌اله، رییس انجمن مهندسی صنایع ایران و دکتر سید علیرضا شجاعی، نایب رییس و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران نیز در این نشست علمی حضور دارند.

با توجه به این که ظرفیت محدود است، علاقه‌مندان باید زودتر اعلام حضور کنند.

حضور در این گردهمایی برای عموم علاقه‌مندان رایگان و آزاد است اما به جهت برنامه‌ریزی بهتر لازم است علاقه‌مندان حضور خود را از طریق نشانی evand.ir/meeting51 اعلام کنند.

گردهمایی در بعد از ظهر روز یکشنبه؛ 22 مهر از ساعت 15 الی 18 در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران به نشانی خیابان طالقانی- بعد از خیابان ایرانشهر- پلاک ۱۷۵ برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران، عماد مهندسی صنایع کشور انجمن یگانه نهاد علمی، مستقل، اندیشه‌ورز و داوطلبانه کشور در تخصص مهندسی صنایع است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان جمعی و گروهی اساتید و متخصصین صنایع در سال 1378 تاسیس و پا به عرصه وجود نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید