هم‌زمان با برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور رخ داد

رونمایی از نرم‌افزار جامع صنف آسانسور

کد: 1395042164495592

http://goo.gl/W6AoMa

، تهران , (اخبار رسمی): در سومین روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی آسانسور از «نرم‌افزار جامع صنف آسانسور و الکترومکانیکی» رونمایی شد.

رونمایی از نرم‌افزار جامع صنف آسانسور

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف آسانسور، علی‌اکبر ایلخانی، رییس اتحادیه صنف آسانسور و وسایل الکترومکانیکی تهران در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نرم‌افزار بهترین و کوتاه‌ترین راه ارتباطی میان اعضای صنف با مردم است.

ایلخانی با بیان اینکه اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیکی بالغ بر 14رسته شغلی را در برمی‌گیرد، افزود: مردم می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار با تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنف، ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نیاز خود را با تأییدیه اتحادیه دریافت کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح  بازدید از آسانسورهای اماکن مسکونی، تجاری و اداری شهر تهران خاطر نشان کرد: مالکان و مدیران ساختمان می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار، درخواست خود را برای بازدید کارشناسان و متخصصان فنی اتحادیه از آسانسور، پله برقی و بالابر ملک خود ثبت کرده و شماره پیگیری دریافت کنند.

در ادامه این مراسم مازیار عصام، مدیر اجرایی نرم‌افزار گفت: نرم‌افزار جامع اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیکی، نرم‌افزاری حرفه‌ای است که برای گوشی‌های همراه و تبلت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس تهیه شده است. عصام با اشاره به بخش‌های مختلف این نرم‌افزار افزود: در بخش اول، اعضای اتحادیه دارای پروانه کسب به تفکیک منطقه شهرداری معرفی می‌شوند و شهروندان می‌توانند انواع خدمات صنف را از آنها دریافت کنند.

وی با اشاره به بخش دوم سامانه اضافه کرد: در این بخش که به‌صورت آنلاین فعال است مردم می‌توانند به‌طور مستقیم انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اتحادیه در میان بگذارند؛ پیام کاربر با شماره رهگیری ثبت شده و پاسخ آن از طریق سامانه پیام کوتاه و یا تماس تلفنی داده می‌شود.

مدیر اجرایی نرم‌افزار درباره بخش ثبت‌نام درخواست بازدید آسانسور، پله برقی و بالابر هم گفت: مردم می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار، وارد بخش آسانسور شده و به صورت داوطلبانه درخواست بازدید رایگان از آسانسور، پله برقی و بالابر ساختمان‌ خود را ثبت و شماره رهگیری دریافت کنند. پس از آن اتحادیه هماهنگی لازم را برای اعزام تیم بازرسی انجام می‌دهد و کارشناسان پس از بازدید به صاحب، مالک یا مدیر آن ساختمان برگه بازدید ممهور به مهر اتحادیه می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: برگه بازدید دارای شماره شناسایی، مشخصات فنی آسانسور، پله برقی و بالابر و خدمات صورت گرفته در زمان قبل و پس از بازدید است تا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا حوادث احتمالی و قصور شرکت‌های فنی خدمات آسانسور، اتحادیه اقدامات لازم را انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه صنف اسانسور و تعمیرکاران و تولید کنندگان لوازم الکترومکانیکی

سال1381 اتحادیه صنف تولیدکنندگان وتعمیرکاران الکترومکانیکی (لوازم برقی) در13رسته شغلی تحت پوشش اتحادیه طبق آیین نامه مصوب تغییرنام یافت. فعالیت اتحادیه درجهت استفاده سطح کیفی فنی وعلمی اقدام به تاسیس کلاس آموزشی کرده که با همکاری مجمع محترم امورصنفی واداره کل آموزش فنی وحرفه ای مجوز آن اخذ گردید که شروع کلاس‌ها به طورگسترده به زودی آغازخواهد شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید