اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264525438

عصر روز گذشته

واحد آب کولینگ بوعلی راه اندازی شد

کد: 1395042264525438

http://goo.gl/JXPhM3

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم آب کولینگ (آب خنک کننده) مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا عصر دیروز (دوشنبه، 21 تیرماه) در مدار قرار گرفت.

واحد آب کولینگ بوعلی راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آتش مخزن پتروشیمی بوعلی سینا بامداد شنبه (19 تیرماه) بطور کامل خاموش شد؛ این پتروشیمی روز چهارشنبه (16تیرماه) دچار حریق گسترده شده بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، جلسه هیئت مدیره این شرکت نیز دیروز به ریاست محمدرضا صاحب نسق، مدیرعامل آن برگزار شد.

پس از خاموش شدن آتش پتروشیمی بوعلی سینا ، وزیر نفت با ارسال نامه ای به متولیان مهار حریق، مراتب قدردانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس جمهوری را به آنها ابلاغ کرد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت 36 هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع است و خوراک آن نفتای سبک و سنگین و بنزین پیرولیز است که از کارخانجات NGL (1000/900 پازنان) و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود و در فرآیندهای موجود در واحدهای عملیاتی مختلف به محصولات با ارزش و سود آور آروماتیکی نظیر پارازایلین و ارتوزایلین و بنزن تبدیل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته