اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264674750

واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس به مالکان

کد: 1395042264674750

https://goo.gl/6OU26V

، تهران , (اخبار رسمی): استاندار تهران از آماده شدن زیرساخت ها و رفع مشکلات برای بهره برداری بخشی از واحدهای سایت مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: بخشی از واحدهای مسکونی این مجموعه بزودی به مالکان واگذار خواهند شد.

واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس به مالکان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سیدحسین هاشمی عصر دوشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان دور جدید واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس، با اشاره به لغو واگذاری این واحدها به مالکان در اردیبهشت ماه افزود: به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های اصلی واگذاری واحدها در آن دوره لغو شد.

وی تاکید کرد: شرط برای واگذارکردن و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، آماده بودن زیرساخت‌های اصلی از جمله آب آشامیدنی، برق، گاز و سایر موارد است.
استاندار تهران همچنین از تعیین 161 طرح عمرانی نیمه تمام قابل واگذاری دستگاه های دولتی به بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی استان تنها تا پایان هفته مهلت دارند که پروژه‌های قابل واگذاری خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران اعلام کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای هفته آینده، معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت استان تهران بررسی این طرح ها و نحوه واگذاری آنها به بخش خصوصی را آغاز می کنند.

هاشمی افزود: با واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام استان تهران, این موضوع از دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان خارج می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان