اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264775355

23 تیرماه در سیتی‎سنتر اصفهان

بانک سامان برای تجار اصفهان شعبه می زند

کد: 1395042264775355

http://goo.gl/LYg3UV

، تهران , (اخبار رسمی): در جهت ارایه خدمات مناسب به فعالان تجاری در بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور، شعبه جدید بانک سامان در سیتی‌سنتر اصفهان، 23تیرماه با حضور مدیران ارشد بانک افتتاح می‌شود.

بانک سامان برای تجار اصفهان شعبه می زند

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مازیار فزونی مدیر بانکداری خرد با اعلام این خبر گفت: این شعبه به منظور برنامه بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و با هدف ارایه خدمات بهتر و سریع‌تر به کسبه و تجار مجتمع سیتی سنتر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر بانکداری خرد بانک سامان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان تصریح کرد: موقعیت مکانی ویژه این استان در کنار ظرفیت بالای گردشگری و تولیدی از یک‌سو و تبدیل شدن سیتی سنتر اصفهان به یک مرکز تجاری قوی و باکیفیت از سوی دیگر، دلیل توجه و برنامه جدی بانک سامان برای حضور و فعالیت در این بازار است.

فزونی گفت: امید می‌رود با تاسیس این شعبه در قلب تجاری استان اصفهان، دسترسی مشتریان به‌ویژه مشتریان بازارهای هدف به خدمات و محصولات متنوع و نوین بانک سامان افزایش یابد و گام موثر دیگری در راستای حمایت از کارآفرینی  و توسعه ملی برداشته شود.

براساس این گزارش، شعبه سیتی سنتر اصفهان با کد 9525 واقع در طبقه همکف این مجتمع تجاری به نشانی اصفهان، بزرگراه شهید وحید دستجردی، مقابل ورودی جنوبی سپاهان شهر، مجتمع سیتی سنتر اصفهان، انواع خدمات ریالی و ارزی را به هموطنان ارایه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه