اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365454750

نصب 2000 دوربین در راه‌های شریانی کشور

کد: 1395042365454750

https://goo.gl/HSTsJG

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده افزون بر 2 هزار دوربین باید در راه‌های شریانی کشور نصب شود.

نصب 2000 دوربین در راه‌های شریانی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، داوود کشاورزیان در نشست بررسی وضعیت طرح‌های راهداری و راهسازی استان بوشهر با بیان اینکه بهسازی راه‌ های فرعی و روستایی در دستور کار قرار دارد، گفت: 50 هزار کیلومتر راه فرعی و روستایی در کشور با منابع اعتباری اعتبار استانی بهسازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری و بازسازی راه‌ها در کشور نیاز است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار نیمی از آن از طریق اعتبارات استانی و 50 درصد دیگر از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی راه‌ های شریانی در کشور را بیش از 52 هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: 100 هزار کیلومتر هم راه فرعی و روستایی در کشور وجود دارد که نگهداری راه‌های فرعی، بخشی از راه‌های اصلی و همه راه‌های روستایی باید از محل منابع استانی صورت گیرد که برای تسریع در این طرح‌ها با استان‌ها مشارکت می‌شود.

کشاورزیان با اشاره به نقش مهم دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ثبت تخلفات در جاده‌ها افزود: ‌امسال با برنامه‌ریزی انجام شده افزون بر 2 هزار دوربین باید در راه‌های شریانی کشور نصب می‌شود که این دوربین‌ها در سطح راه‌های شریانی و راه‌هایی که به لحاظ میزان تصادفات اولویت دارند نصب می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان