اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465545438

درصنعت پتروشیمی عملیاتی شد

یک روش نو در نصب سقف مخازن ذخیره

کد: 1395042465545438

http://goo.gl/Y0zBgl

، تهران , (اخبار رسمی): سقف دومین دستگاه از سه دستگاه مخزن ذخیره محصولات ال پی جی به ظرفیت 18 هزار مترمکعب، به روش بالا بردن با فشار هوا (Air raising) دیروز با موفقیت کامل از سوی متخصصان داخلی نصب شد.

یک روش نو در نصب سقف مخازن ذخیره

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، تحت تمهیدات ویژه، سقف 250 تنی مخزن با قطر 35 متر با استفاده از فن های دمنده روی بالشتکی از هوا شناور شد و ظرف مدت 2 ساعت به واسطه نیروی ناشی از فشار هوا به موقعیت اتصال در ارتفاع 26 متری انتقال یافت و با موفقیت نصب شد.

همچنین قرار است سومین سقف دستگاه مخزن ذخیره محصولات پتروشیمی به روش Air raising یک ماه آینده نصب شود که به این ترتیب و با نصب این سقف، ذخیره سازی محصولات ال پی جی در شرکت پتروشیمی مخازن سبز به 54000 متر مکعب خواهد رسید.

بر اساس گزارش شرکت مخازن سبز عسلویه، نخستین سقف از سه مخزن ال پی جی به روش Air raising در 20 خردادماه با موفقیت انجام شد.

شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه با وسعت47 هکتار به عنوان مجموعه مخازن متمرکز ذخیره صادراتی، برای انبارش و صادرات انواع محصولات پتروشیمی تولیدی در فاز دوم پتروشیمی های عسلویه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

همه مراحل ساخت و نصب مخازن این شرکت، از سوی مهندسان متعهد ایرانی که مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی روز دنیا است، دلیلی محکم برا اثبات توانمندی های متخصصان ایرانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم گری، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته