اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465585566

تجلیل کن از بانوی تکواندوکار المپیکی

کد: 1395042465585566

http://goo.gl/dSFmz3

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل از کیمیا علیزاده بانوی المپیکی تیم ملی تکواندو روز چهارشنبه در محل باشگاه لوازم خانگی کن برگزار شد.

تجلیل باشگاه کن از کیمیا علیزاده

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی فدراسیون تکواندو، در این مراسم که با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سعید قرآنی و نورالدین بنایی نژاد مدیران شرکت کن، آرش فرهادیان رییس کمیته استان های فدراسیون، کیومرث چگینی مدیرعامل باشگاه لوازم خانگی کن و مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان ایران در المپیک ریو حضور داشتند، در آستانه المپیک ریو  از این بانوی المپیکی ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم قرآنی و بنایی نژاد مدیران شرکت کن از حمایت‌های فدراسیون تکواندو قدرانی بعمل آوردند و خواستار نگاه ویژه به بخش خصوصی در جهت گسترش و تعمیم ورزش و ورزشکاران افتخارآفرین ایران شدند.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو از حمایت و حضور شرکت لوازم خانگی کن در ورزش تکواندو کشور و نگاه ویژه به کیمیا علیزاده تقدیر و خواستار تداوم و گسترش این حمایت‌ها شد.
در پایان به پاس قدردانی از کیمیای تکواندوی ایران، قرآنی، بنایی نژاد و پولادگر از کیمیا علیزاده تقدیر به عمل آورده و در خاتمه از مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی زنان ایران در المپیک ریو و مرجان نریمانی مدیرفنی تیم های زنان لوازم خانگی کن تجلیل شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش