اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042465725511

با حضور بانک رفاه کارگران برگزار شد

پنل تخصصی مدیریت تطبیق در نظام بانکی

کد: 1395042465725511

http://goo.gl/bAhTFw

، تهران , (اخبار رسمی): پنل تخصصی مدیریت تطبیق در نظام بانکی ایران با قوانین و مقررات بین المللی با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد.

پنل تخصصی مدیریت تطبیق در نظام بانکی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، پنل تخصصی سه روزه مدیریت تطبیق در نظام بانکی، که توسط شرکت فیلیپ سیدنی هلند و با حضور سفیر هلند در ایران، مدیران ارشد این شرکت و جمعی از مدیران عالی نظام بانکی کشور برگزار شد، مطالبی درخصوص ضرورت تطبیق با قوانین و مقررات نظام بانکی بین الملل در فضای پسابرجام توسط سفیر هلند و مدیر اجرایی شرکت فیلیپ سیدنی  مطرح شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه  در این پنل اعلام  کرد: یکی از محدودیت هایی که در دوران پساتحریم نظام بانکی کشور با آن مواجه است، مباحث فنی و رعایت استانداردهای بین المللی از جمله تطبیق، مقررات بین المللی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم است.

مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد: نظام بانکی در این خصوص چند سالی است که اقدامات اثربخشی از جمله ایجاد واحد تطبیق در ساختار بانک را انجام داده اند و زمینه برای سایر فعالیت ها فراهم است.

وی برگزاری این پنل را اثربخش خواند و اظهار داشت: برای برقراری ارتباط اثربخش با بانک های بین الملل لازم است نیروهای انسانی حوزه ریسک، پولشویی و تطبیق با مفاهیم این بحث آشنایی کامل داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه