اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108625511

مدیرعامل بانک رفاه مطرح کرد

تلاش صنعت بانکداری برای بهبود شرایط اقتصادی

کد: 13950610108625511

http://goo.gl/kRS2RK

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان یکی از بنگاه های تجاری فعال اقتصادی کشور همه تلاش خود را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور به کار خواهد بست.

تلاش صنعت بانکداری برای بهبود شرایط اقتصادی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه،  محمدعلی سهمانی مدیر عامل این بانک در جمع کارکنان مشهد اعلام کرد: امسال به دلیل نامگذاری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری، سال بسیار حساسی است و نشان می دهد مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است. ما نیز در بانک رفاه تلاش می کنیم تا نقش خود را در تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و بهبود شرایط اقتصادی و معیشت هموطنان به درستی ایفا کنیم.

سهمانی حمایت مالی از بنگاه های خرد و متوسط را برای رفع بحران رکود موثر دانست و ابراز امیدواری کرد: با تأمین منابع توسط نظام بانکی، بنگاه های دارای مشکل مجددا فعال شده و اشتغال پایدار به وجود آید.

وی نقش سیستم بانکی در شرایط پسابرجام را مهم ارزیابی کرد و افزود: سیستم بانکی باید شرایط و شاخص‌های مهمی همچون کفایت سرمایه و انضباط پولی و مالی را تغییر و بهبود دهد و به سطح بین المللی برساند. همچنین با هدایت صحیح منابع به بخش‌های مهم اقتصادی و ایفای نقش درست در واسطه گری وجوه، باعث چرخه صحیح گردش سرمایه در کشور شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه