اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625127135511

مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد

اعلام آمادگی برای حمایت اقتصادی از دولت

کد: 13950625127135511

https://goo.gl/GHkU3G

، تهران , (اخبار رسمی): حمایت مالی از بنگاه های خرد و متوسط برای رفع بحران رکود اقتصادی در کشور موثر و با اهمیت به شمار می رود به طوری که این مهم در وظایف بانک رفاه قرار داده شده است.

علی سهمانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، محمدعلی سهمانی مدیر عامل این بانک در جمع کارکنان سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم با تأمین منابع توسط نظام بانکی، بنگاه‌ها و موسسات دارای مشکل مجددا فعال و اشتغال پایدار به وجود آید.

در ادامه این سفر مدیر عامل بانک رفاه و هیات همراه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان حاضر شدند.

سهمانی ضمن گفت وگو با اعضای شورا بر آمادگی بانک رفاه در جهت تحقق اهداف دولت یازدهم تاکید کرد و اظهار داشت: بانک رفاه آمادگی دارد تا با همکاری کامل با دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد اهداف تدوین شده دولت نقش موثری ایفا کند.

در حاشیه این سفر مدیرعامل بانک رفاه از بیمارستان فوق تخصصی پارس طب زاهدان که با مشارکت بانک رفاه در حال ساخت است بازدید و با هیات مدیره این بیمارستان گفت گو کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه