اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103235511

در هفته دولت افتتاح شد

اولین شعبه صرافی بانک رفاه در مشهد

کد: 13950607103235511

http://goo.gl/Qdm4wa

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با هفته دولت اولین شعبه شرکت صرافی بانک رفاه در مشهد مقدس و در محل شعبه مرکزی این بانک افتتاح شد.

اولین شعبه صرافی بانک رفاه در مشهد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، علی سهمانی مدیر عامل این بانک در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مشتریان این بانک برگزار شد، گفت: در این واحد به دنبال ارایه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان بانک هستیم و به امید خدا به زودی شعبه دوم شرکت صرافی بانک نیز در استان تهران افتتاح و شروع به کار خواهد کرد.

سهمانی افزود: در شرایط کنونی انجام امور ارزی به عنوان یکی از نقاط قوت برجام به عنوان یک فرصت در اختیار ماست تا با گره گشایی و تسهیل در امور، تجارت های بین المللی مشتریان را گسترش دهیم.

مدیرعامل بانک رفاه خاطرنشان کرد: افتتاح شعبه صرافی در سالی که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده توفیق بانک در عمل به دستورات معظم اله است. به عنوان فعال عرصه اقتصادی نظام باید همت و سازماندهی و حداکثر ظرفیت خود را به کار گیریم تا در تحقق انتظارات اقتصادی مقام عظمای ولایت و بهبود شرایط اقتصادی کشور نقش خود را به نحو شایسته ایفا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه