اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666174750

از عصر امروز احتمال از سرگیری پروازها وجود دارد

لغو 9 پرواز به مقصد ترکیه از شب گذشته

کد: 1395042666174750

https://goo.gl/2pZxq2

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام خبر ‌لغو 9 پرواز به مقصد ترکیه از شب گذشته تا صبح امروز، گفت: احتمال از سرگیری پروازها از عصر امروز وجو دارد.

لغو 9 پرواز به مقصد ترکیه از شب گذشته

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی‌ کوروش فتاحی از لغو 9 پرواز به مقصد ترکیه در پی حوادث شب گذشته در استانبول خبر داد و گفت: از ساعت 23:30 دیشب تا ساعت 07:30 بامداد امروز 9 پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه آتاتورک ترکیه لغو شده‌ است.

وی توضیح داد: از ساعت 7:30 صبح امروز تا ساعت 2:30  هم هیچ پروازی به مقصد استانبول نداریم. برای پروازهای بعد از این ساعت هم منتظر اعلام دولت ترکیه هستیم و بعد از دریافت آخرین اطلاعات، تصمیم‌گیری خواهد شد.

فتاحی با اعلام اینکه هیچ یک از مسافران پروازهای تهران - استانبول در فرودگاه نمانده‌اند، گفت: احتمال از سرگیری پروازها از عصر امروز وجود دارد که در اسرع وقت به اطلاع مردم خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان