اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766425427

وزیر فرهنگ در حاشیه آیین سمفونی ارمیا عنوان کرد

نقطه ممتاز تلفیق موسیقی سنتی و کلاسیک

کد: 1395042766425427

http://goo.gl/DTE9uU

، تهران , (اخبار رسمی): سمفونی ارمیا (موسیقی نواحی پیرامون دریاچه ارومیه) از جمله کارهای بسیار خوبی است که نقطه ممتاز آن هم تلفیق موسیقی سنتی ایرانی و کلاسیک با یکدیگر است.

نقطه ممتاز تلفیق موسیقی سنتی و کلاسیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روزگذشته در حاشیه آیین اجرای ارکستر سمفونی ارمیا در تالار وحدت با تاکید بر این مطلب درباره بنیاد رودکی گفت: در وضعیت بنیاد رودکی و مدیریت آن اتفاقاتی افتاده و افراد زبده‌ای به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن منصوب شده‌اند.

 وی ادامه داد: همچنین مشکلاتی که ارکسترها در گذشته داشته‌اند رفع شده است و امیدواریم هر هفته به طور مرتب کار سمفونیک داشته باشیم.

وزیر بهداشت دستور پیگیری پرونده کیارستمی را داده است

وزیر ارشاد درباره‌ پیگیری پرونده‌ درمانی عباس کیارستمی کارگردان متوفی کشورمان گفت: وزیر بهداشت دستور پیگیری و رسیدگی پرونده درمانی مرحوم کیارستمی را داده است تا مشخص شود آیا در این مورد قصوری صورت گرفته یا خیر.

جنتی درپاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت درمانی و بازگشت محمدرضا شجریان به کشورمان افزود: آقای شجریان تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند.

وی تصریح کرد: همانطور که فرزند ایشان همایون شجریان گفته، به طور کلی وضعیت شجریان رو به بهبود است و خوشبختانه سرطان ایشان گسترش پیدا نکرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سال 1383 نمودار نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غالب شش معاونت شامل چهار معاونت تخصصی و دو معاونت پشتیبانی به تایید سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور رسید و برای اجرا ابلاغ گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی