اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498715427

از سوی وزارت فرهنگ اجرایی شد

صدور و تمدید 334 مجوز کانون تبلیغاتی

کد: 1395060498715427

http://goo.gl/J6FhpC

، تهران , (اخبار رسمی): صدور 142 مجوز راه‌اندازی و تمدید پروانه فعالیت 192 کانون آگهی و تبلیغاتی توسط دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مردادماه سال جاری انجام شده است.

صدور و تمدید 334 مجوز کانون تبلیغاتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ ، این دفتر در گزارشی یک ماهه، نمودارهایی آماری از نحوه صدور و تمدید پروانه فعالیت کانون‌ آگهی و تبلیغاتی در استان‌های کشور ارایه کرد که بر اساس آن، استان تهران بیشترین تعداد کانون‌های دارای پروانه فعالیت تمدیدی و کانون‌های تازه‌تأسیس را به خود اختصاص داده است. پس از استان تهران، استان بوشهر با صدور 19 مجوز و تمدید 5 پروانه فعالیت، استان مازندران با 12 مجوز صادرشده و 19 مجوز تمدیدی و استان خوزستان با صدور 4 مجوز و تمدید 20 پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی بالاتر از سایر استان‌ها در ثبت مجوزهای صدور و تمدیدی قرار دارند.

بر اساس آمار ارایه شده در مردادماه، 88 نفر از دریافت‌کنندگان مجوز راه‌اندازی کانون آگهی و تبلیغاتی را مردان و 54 نفر را زنان تشکیل داده‌اند که از میان آن‌ها، 12 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 92 نفر دارای مدرک کارشناسی، 12 نفر دارای مدرک کاردانی و 26 نفر نیز دارای مدرک دیپلم هستند.

شایان ذکر است، تعداد مجوزهای صادر شده برای راه‌اندازی کانون‌های تازه‌تأسیس در مردادماه سال جاری در مقایسه با دومین ماه تابستان سال گذشته، بیش از دو برابر رشد داشته است. در مردادماه سال گذشته، 63 مجوز صدوری و 156 پروانه فعالیت تمدیدی به ثبت رسیده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سال 1383 نمودار نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غالب شش معاونت شامل چهار معاونت تخصصی و دو معاونت پشتیبانی به تایید سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور رسید و برای اجرا ابلاغ گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها