اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158605427

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت

انتصاب دبیر و اعضای هیات علمی جایزه کتاب سال 34

کد: 13950724158605427

https://goo.gl/YP9vz7

، تهران , (اخبار رسمی): با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر و اعضای هیات علمی سی و چهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

دبیر و اعضای هیات علمی سی و چهارمین جایزه کتاب سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی از سوی «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهدوی‌راد به عنوان دبیر علمی سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است:

نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربه‌های ارزنده‌تان در حوزه‌های دانش و کتاب‌پژوهی، جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان « دبیر علمی سی و چهارمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و اساتید در گسترش دانایی و تولید علم و فرهنگ در ایران اسلامی موید باشید.

بنابراین گزارش، در احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری، محمدرضا موحدی، محمد امین قانعی‌راد، جواد محقق، محمدتقی خانی، محمود کمره، مجید غلامی جلیسه،  محمد خزایی، محمد سلگی، محسن جوادی و منصور صفت‌گل نیز به عنوان اعضای هیات علمی سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در متن احکام هر یک از اعضای هیات علمی آمده است:

نظر به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در زمینه‌های علمی-پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات علمی سی و چهارمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌های جناب‌عالی و سایر اندیشمندان و صاحب‌نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر، بتواند نقش شایسته خود را در ارتقاء فرهنگی و معرفی حوزه فرهنگ و تمدن ایران سرافراز، ایفا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سال 1383 نمودار نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غالب شش معاونت شامل چهار معاونت تخصصی و دو معاونت پشتیبانی به تایید سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور رسید و برای اجرا ابلاغ گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب