اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101805427

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فضای فعالیت‌های فکری و سیاسی فراهم شده است

کد: 13950607101805427

http://goo.gl/ex3AmH

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دولت روحانی برای آرامش کشور و دوری از درگیری‌های بی‌جا تلاش شده و فضا برای فعالیت‌های فکری و سیاسی فراهم شده است.

فضای فعالیت‌های فکری و سیاسی فراهم شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی جنتی در جلسه شورای اداری استان گیلان که دیروزدر سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: به سهم خود از استاندار پر تلاش گیلان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قدردانی می‌کنم.

وی درباره مزیت‌های گیلان تصریح کرد: گیلان افتخارات خوبی برای کشور آفریده و در کنار جاذبه‌های طبیعی که دارد، ستارگان علم و فرهنگ و ادب و هنر در گیلان می‌درخشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گیلان پر از چهره‌های برجسته فرهنگی، هنری و اندیشمندان علمی و مذهبی و شهدای ارزشمندی است که جان خود را فدا کردند، افزود: انسجام و هماهنگی و همدلی در این استان بسیار است.

وی همدلی و هماهنگی را شرط اساسی توسعه در هر منطقه دانست و گفت: در بسیاری از مناطق ممکن است سرمایه‌های انسانی و اقتصادی وجود داشته باشد اما به دلیل اختلافاتی که بین آنها است به خوبی حرکت نمی‌کنند.

جنتی اضافه کرد: زمانی که به استان‌ها می‌رویم روحیه می‌گیریم و بسیار خوشحالم که قرعه به نام بنده افتاد تا به گیلان سفر کنم.

وی با اشاره به فعالیت دولت، گفت: در این دولت کارگزارانی هستند که تلاش می‌کنند‌ و هفته دولت به نام شهیدانی است که نماد تلاش و کوشش و اخلاص بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت اقدام‌های متعددی داشته است، خاطرنشان کرد: دولت در بخشی از عرصه‌ها بسیار موفق بوده و در فضای سیاسی بسیار تلاش کرده تا امنیت سیاسی ایجاد شود.

وی یادآور شد: در دولت فعلی برای آرامش و دوری از درگیری‌های بی‌جا درکشور تلاش شده و فضا برای فعالیت‌های فکری و سیاسی فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سال 1383 نمودار نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غالب شش معاونت شامل چهار معاونت تخصصی و دو معاونت پشتیبانی به تایید سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور رسید و برای اجرا ابلاغ گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها