اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766534750

در سال جاری

3 هزار کیلومتر راه روستایی ساخته می‌شود

کد: 1395042766534750

http://goo.gl/rTWUp8

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: سه هزار کیلومتر راه روستایی طبق برنامه بودجه سال 95 با شش هزار میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف کشور احداث می‌شود.

3 هزار کیلومتر راه روستایی ساخته می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید حسین میرشفیع سرپرست معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های مراغه اظهار داشت: سه هزار کیلومتر راه روستایی امسال در کشور ساخته می‌شود و برای این میزان راه روستایی 6 هزار میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است که ساخت این مقدار راه روستایی میزان برخورداری 91.5 درصدی 22 میلیون نفر جمعیت روستایی کشور از راه آسفالته را به 95 درصد می‌رساند.

 وی افزود: طبق تفاهم‌نامه بین دولت و وزارت راه و شهرسازی، 50 درصد اعتبار طرح‌های مشارکتی از محل اعتبارهای دولتی تامین می‌شود که در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد. برهمین اساس آذربایجان شرقی از استان های پیشگام در این حوزه بوده و مراغه نیز با 11 تفاهم نامه در ردیف شهرستان‌های برتر است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از پرداخت معوقه 55 میلیارد ریالی تملک قطعه اول آزاد راه مراغه - هشترود در مرداد سال جاری خبر داد و گفت: طبق زمان‌بندی این وزارتخانه و پیمانکار طرح، قطعه اول این آزادراه تا تیرماه سال 96 تکمیل و آسفالت می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان