اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766584750

تردد در مرزهای زمینی ایران با ترکیه عادی شد

کد: 1395042766584750

http://goo.gl/nDdKzT

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان راهداری اعلام کرد شرایط حمل و نقل جاده ای در مرزهای زمینی ترکیه با جمهوری اسلامی ایران به حال عادی بازگشته است.

تردد در مرزهای زمینی ایران با ترکیه عادی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این سازمان اعلام کرد ​در پی وقوع حوادث و اتفاقات اخیر در کشور ترکیه و در کمتر از 24 ساعت اوضاع در پایانه های مشترک  مرزی جاده ای  این کشور با کشورمان به حال  عادی و روال گذشته درآمد .

بر اساس این گزارش با تلاش و هماهنگی مقامات دو کشور به ویژه مسئولین محلی در استان آذربایجان غربی و طرف مقابل وضعیت تردد و حمل و نقل  مسافر و کالا و عبور کامیون و سایر خودروها پس از چند ساعت توقف ، در پایانه مرزی بازرگان بدون هیچ محدودیتی  جریان یافته  و مطابق شرایط روزهای قبل ادامه دارد  ، همچنین این شرایط در مرز سرو جهت تردد مسافران پیاده همانند گذشته بدون هیچ مشکل در حال انجام است .

بر اساس این گزارش ورود مسافران ایرانی و خروج مسافران ترکیه از مرز رازی واقع در استان آذربایجان غربی نیز مطابق دو پایانه مرزی دیگر  به صورت روان و عادی  به انجام می رسد .

گفتنی است که نیروهای حاضر در دستگاه ها و سازمانهای اجرایی و مرزی کشورمان از اولین لحظات شرایط پیش آمده در کشور همسایه شمال غربی ترکیه با تمام توان  آماده ارائه خدمات بوده و با حاکم شدن شرایط عادی در آن کشور امر خدمت رسانی با قوت انجام و ادامه دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان