اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766935355

بانک سامان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌دهد

کد: 1395042766935355

http://goo.gl/VYJ5Ey

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان به زوج‌های جوان متقاضی، 100 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می‌کند.

وام ازدواج

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، رضا شیرین گوهریان مدیر اعتبارات خرد و صنفی با اعلام این خبر گفت: زوج‌های جوانی که از تاریخ ثبت عقد آن‌ها بیش از یک سال خورشیدی نگذشته باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی به نشانی http://ve.cbi.ir و انتخاب بانک سامان، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر اعتبارات خرد و صنفی بانک سامان تصریح کرد: به هریک از زوجین 100 میلیون ریال تسهیلات قرض‌‌الحسنه ازدواج، بر اساس شرایط و ضوابط بانک مرکزی و با کارمزد 4 درصد سالانه پرداخت می‌شود که بازپرداخت آن در 48 قسط مساوی خواهد بود.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی در خصوص این خدمت و سایر خدمات و محصولات بانک سامان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه