اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766955632

برند فرانسوی فورتیس تولید کرد

عطری برای روزهای سرد سال

کد: 1395042766955632

http://goo.gl/tVzLng

، تهران , (اخبار رسمی): فورتیس (Fortis) از آن دسته عطرهاست که به‌ منظور استفاده‌ مشترک بین آقایان و بانوان ساخته شده است. این عطر توسط برند فرانسوی و معروف « لیکوییدز ایمجینریز» (Liquides Imaginaires) تولید می‌شود.

عطر FORTIS EDP LIQUIDES IMAGINAIRES

«فورتیس» (Fortis) از آن دسته عطرهای باکیفیتی است که به‌منظور استفاده‌ مشترک بین آقایان و بانوان ساخته شده است. این عطر توسط برند فرانسوی و معروف « لیکوییدز ایمجینریز» (Liquides Imaginaires) تولید می‌شود. Fortis در سال 2011 به بازار معرفی شده و تا امروز فروش فوق‌العاده‌ای داشته. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون Fortis توسط عطرساز مشهور«سونیا کانستنت» (Sonia Constant) انجام شده است.

Fortis بوی شیرین، تند و گرمی داشته و برای فصول پاییز و زمستان بسیار مناسب است. این عطر شرقی با بوی تندش توجه اطرافیان را به سمت شما جلب خواهد کرد. بطری Fortis مانند بسیاری از عطرهای Liquides Imaginaires به شکل یک استوانه‌ کشیده، ساخته شده است.

روی شیشه، نام Fortis به‌خوبی دیده می‌شود. مایع درون بطری به رنگ سیاه بوده و از روی شیشه‌ آن دیده می‌شود. در نقره‌ای‌ رنگ و فلزی بطری بسیار زیبا بوده و روی آن نشان تجاری Liquides Imaginaires حک شده و خودنمایی می‌کند. این درپوش مانند یک چتر روی بطری سوار شده است.

پس از اولین اسپری از Fortis روی پوست و محل نبضتان بوی زعفران، چوب عود و زیره را استشمام خواهید کرد. بوی این نت‌های تند و شرقی، انرژی و تمرکز را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازین را می‌گیرد. این نت‌ها از چوب گایاک، چوب سدر، گیاه آمیریس و علف وتیور ساخته می‌شود.

بوی این نت‌ها، انرژی مثبت و هیجان را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهد داد. نت‌های پایانی از عنبر، گیاه پاتچولی، چوب صندل، وانیل و مشک تشکیل‌شده‌ است. بوی این نت‌های چوبی و شیرین تمرکز و آرامش درونی شما را بالا می‌برد.

خرید عطر لیکوییدز ایمجینریز Fortis با توجه به پخش بوی قوی و ماندگار، شیشه‌ محکم و زیبا و حجم 100 میلی‌لیتری‌اش برای شما بسیار راضی‌کننده خواهد بود. با خرید این عطر در حقیقت با یک تیر دو نشان را خواهید زد. شما می توانید با مراجعه به سایت لوکس یایر این عطر خاص را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس