اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970319299385632

قسمت دوم

عطر، آدم‌ها و خاطرات ماندگار

کد: 13970319299385632

https://goo.gl/zXm1zT

، تهران , (اخبار رسمی): عطر یک محصول جانبی شخصی است که می‌تواند متناسب با فصل، موقعیت یا حال و هوای شما تغییر کند.

عطر، آدم ها و خاطرات ماندگار قسمت دوم
عطر، آدم‌ها و خاطرات ماندگار

به گزارش لوکس بایر، عطر یک محصول جانبی شخصی است که می‌تواند متناسب با فصل، موقعیت یا حال و هوای شخص تغییر کند. چند نوع عطری که پیشنهاد می‌شود همیشه داشته باشید، عبارتند از: یک عطر برای محل کار، یک عطر برای استفاده روزانه، یک عطر زمستانی، یک عطر تابستانی و یک عطر بسیار منحصربه فرد که همچون امضای شخصی شما باشد!

روایح و مناسبت‌های خاص

هرگز قدرت عطر برای جاودان ساختن خاطره یک مناسبت یا مکان در ذهن را، دست کم نگیرید. اغلب، رایحه فضای خانه را متناسب با فصل یا مناسبتی خاص، تعیین می‌کنند. رایحه کدو و سیب برای پاییز و نعناع و چوب برای زمستان، بسیار مناسب است. برای مناسبت‌های خاص همچون جشن ازدواج که در مکانی خاص برگذار می‌شود، استفاده از یک جفت عطر زنانه و مردانه برای عروس و داماد، مرسوم است. عطرهای گلی برای میهمانی‌های خارج از خانه، عطرهای فاخر برای سالن رقص و عطرهای دریایی و با طراوت برای تفریحات ساحلی، پیشنهاد می‌شوند.

عطرهای مناسب برای شب و مراسمات رسمی شبانه

عطرهای شرقی را برای این مناسبت‌ها انتخاب کنید؛ چرا که سنگین بوده، دوام بیشتری دارند و سرعت انتشار آن‌ها در هوا آهسته است. عطرهای شب باید همخوان با تن‌پوشی که انتخاب شده، هاله‌ای خاطره‌انگیز و شیک برای فرد خلق کند. برای میهمانی در شب‌های زمستانی، ترکیب مشک و نوت‌های چوبی به همراه هاله‌ای از نوت‌های مرکباتی، درکنار تن‌پوش و زیورآلات متناسب، می‌تواند بسیار فاخر و خیره کننده باشد. برای میهمانی‌های تابستانی نیز، ترکیب نوت‌های چرمی و نوت‌های سنگینِ میوه‌ای، تعادلی هیجان انگیز و بسیار متناسب ایجاد می‌کند.

عطرهای مناسب برای محیط کار

عطرهایی که برای محل کار استفاده می‌شوند، باید همیشه ملایم، شیک و تاثیرگذار باشند. برای آن دسته از افرادی که در محل کار با دیگر افراد ارتباط نزدیک دارند، روایح ملایم و نامحسوس میوه‌ای یا نت‌های گلی، ارجح است. چرا که ممکن است افرادی که در محیط کار به شخص نزدیک می‌شوند، به عطر آلرژی داشته باشند. بهترین پیشنهاد، روایح ملایم و شیرین است؛ مثل اسطخودوس، رز، میوه‌ها و روایح با طراوت.

عطر مناسب برای قرار ملاقات صمیمی و دوستانه

برای چنین موقعیت‌هایی، عطرهای هیجان‌انگیز میوه‌ای که حس اعتماد به نفس ایجاد می‌کنند و تاثیر اولیه خوبی دارند، پیشنهاد می‌شود. ترکیبات گلی، ادویه‌ای، چوبی و مشک نیز روایحی غنی هستند که می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند. برای اولین قرار ملاقات، روایح غنی را انتخاب کنید، اما نه آنقدر قوی که بر تمام فضا غلبه کند! استفاده از عطرهای لطیف و غنی، کلید تاثیرگذاری مثبت و سریع، است. از جمله روایحی با این ویژگی می‌توان به نوت‌هایی همچون گریپ فروت و روایح گلی که کمی سنگین هستند؛ اشاره کرد. چنین روایحی، هاله‌ای شیطنت‌آمیز و خیره کننده اطراف فرد ایجاد می‌کنند. نوت‌های شرقی عنبر و ارکیده نیز فضایی لطیف و رمانتیک خلق می‌کنند.

عطر مناسب برای آخر هفته

انجام کارهای مربوط به خانه، خرید کردن، رفتن به بانک و... نیازمند انرژی، کفش راحت و روایح مرکباتی تیز و پر زرق‌و‌برق است. برای آخر هفته، عطرهایی با نوت‌های پرتقالی، گریپ فروت، گل‌های جزیره‌ای، شکوفه هلو و رز پیشنهاد می‌شود.

مهمانی و تعطیلات

عطرهای جذابی که در میهمانی‌ها و تعطیلات استفاده می‌شوند، معمولا خاطره‌انگیز و بیشتر یادآور فصل زمستان هستند. غذاهای لذیذ، صدای سوختن چوب در آتش، کیک سیب دارچینی، شراب جوشان و رایحه کاج و چوب، بخشی از خاطرات همه ما هستند. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، مطمئن شوید که عطرتان غنی است، اما نه آنقدر که بر تمامی فضا غلبه کند! هاله‌ای از مرکبات همچون لیمو، نت‌های گلی و وانیلی، به همراه اثری از کارامل و شکلات، می‌تواند بسیار خاطره انگیز باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس