اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970328300895632

قسمت اول

عطرتان درمورد شما چه می­‌گوید؟

کد: 13970328300895632

https://goo.gl/38M6sx

، تهران , (اخبار رسمی): یافتن عطری که متناسب با یک شخصیت خاص باشد، کار راحتی نیست. افرادی هستند که حاضرند چندین سوال متفاوت را پاسخ دهند تا بتوانند عطر مورد علاقه خود را بیابند.

عطرتان درمورد شما چه می­گوید؟ قسمت اول
عطرتان درمورد شما چه می­‌گوید؟

به گزارش لوکس بایر، یافتن عطر مناسب هر شخصیت کار راحتی نیست برای همین برخی افراد حاضرند با پاسخ دادن به چندین سوال عطر مورد علاقه خود را پیدا کنند.

چطور می‌­توان یک شخصیت چند وجهی را درون یک شیشه عطر گنجاند؟ در ادامه خواهیم گفت که هر رایحه چه حرف‌­هایی برای گفتن دارد و چگونه می‌­توانید بدون پاسخ دادن به سوالات بی­‌مورد، عطر مورد نظر خود را بیابید. به همین منظور، این امر را در دو قسمت مورد بررسی قرار می دهیم. در بخش نخست، نگاهی کلی و اجمالی به روایح شناخته شده و پرطرفدار خواهیم داشت و در قسمت دوم، تطابق گروه‌های بویایی با شخصیت‌ها و روحیات مختلف را بررسی خواهیم کرد.

طبقه‌­بندی روایح

اکثر عطرها باید این معمای رازآلود را حل کنند که چه شخصیتی، با چه طبقه‌­بندی بویایی در تناسب است؟ در ادامه، 8 طبقه‌بندی برتر عطری و شخصیت­‌های متناسب با آن­ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گل­­‌بوهای آشنا و شناخته شده

افرادی که رایحه یاس، رز و مریم را همراه خود می­‌آورند؛ رمانتیک و مملو از زنانگی هستند. عطرِ A La Rose از Maison ،Francis Kurkdjian  یا Carnal Flower از Frederic Malle دو مورد از محبوب‌­ترین روایح گلی است که توسط افرادی سرشار از لطافت و ظرافت‌های زنانه مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

گل بوهای چند وجهی و پیچیده، روایح پودری

راز آلودگی‌هایی که آکنده از اغواگری، جذابیت و اثرگذاری است؛ احساسی است که از عطرهای گل بوی پیچیده و روایح پودری به ذهن متبادر خواهد شد. Dom Rosa از لیکویید ایمجینه، Grisette از لوبین و J`adore از دیور، نمونه‌هایی از عطرهای گل بوی چندلایه و Infusion Iris از پرادا،Teint de Neige از لورنزو ویلورزی و نیز Equistrius از پارفوم امپایر، نمونه‌هایی از عطرهای با محوریت روایح پودری هستند.

عطرهای آکواتیک/دریایی

افرادی که رایحه شاداب دریا را دوست دارند، معمولا خیال­پرداز، رها، باهوش و منحصربه فرد هستند. Acqua Bulgari، L’eau Serge از Serge Lutens و Aqua Di Gio تنها سه مورد از محبوب­ترین عطرهای آکواتیک هستند.

عطرهای سبز، طبیعت گرا، گیاهی

به عطرهای خاکی (زمینی) نیز شهرت دارند. افرادی که نوت­های پیچیده گیاهی، نعنا، ریحان و چای سبز را ترجیح می­دهند، می‌توانند در پوششی از این روایح افرادی شیک، برجسته و مهم باشندChanel No. 19، Paradis Perdu از Frapin و ODIN 6؛ نمونه‌های ویژه‌ای از این گروه هستند.

مرکباتی کلاسیک

نوت‌­هایی همچون پرتقال و لیمو، برازنده افراد با اعتماد به نفس و ظرافت طبع است. این سبک عطرها، زیبایی‌­های کلاسیکی دارند که حتی در ساده‌­ترین حالت هم درخشان هستند؛ مثل Happy ازClinique، CK OneازCalvin Klein،Azemour از Parfum d'Empire و Bergamot از The Different Company.

عطرهای شرقی

رز، وانیل، پچولی و مشک، برازنده بانوانِ فریبنده‌­ای است که می‌­دانند چه می­‌خواهند و می­‌دانند چگونه باید به آنچه می‌­خواهند، دست ­یابند. Shalimar  از Guerlain نمونه‌ای درخشان و رایحه‌ای بسیار پرطرفدار در این ژانر عطری است.

روایح خوراکی

نوت­‌های خوراکی؛ مثل وانیل، بادام، کارامل و شکلات، متناسب با شخصیت­‌های شاد و پر شور و نشاط است. مطمئنا، یکی از این گزینه‌­ها 1270 از Frapin خواهد بود.

روایح میوه‌­ای

شخصیت‌­های سرزنده و پرجنب و جوش، بیشتر با عطرهای میوه‌­ای همچون آلو، گیلاس و هندوانه هماهنگ هستند. افراد فعال و پر از حس سرزندگی، معمولا با رنگ­‌ها و لباس‌­های رنگی بازی می‌­کنند؛ عطرهای میوه­ای نیز می‌تواند در کنار فعالیت‌­های آن­ها قرارگیرد. Ile Purpre از لیکویید ایمجینه و Le Vainqueur از رانسه 1795 نمونه‌هایی ویژه برای یک عطر میوه‌ای به حساب می‌آیند.

عطرهای چرمی، صمغی، چوبی و ادویه‌­ای

معمولا، عطرهای یونیسکس حاوی نوت­‌های ادویه‌­ای، چرمین، مشک بو-حیوانی، چوبی و صمغی-عنبری هستند. این عطرها بیشتر متناسب با افرادی با شخصیت­‌های متفکر، عمیق، عجیب و غیرعادی است که می­‌توانند تاثیرات قوی بر محیط داشته باشند. در این سبک می­‌توانید آثاری موفق و تحسین بر انگیز را بیابید.

عطرهایی نظیر Cuir Ottoman از پارفوم امپایر، 03 Lonestar Memories از تاور و Bel Ami از هرمس (چرمی)، Noire  از سرژ لوتنز و Piper Nigrum از لورنزو ویلورزی (ادویه ای)، La Fumee از میلر هریس و Ambre Loup از رانیا.جی(صمغی-عنبری)، Encre Noir از لالیک و Tam Dao از دیپتیک(چوبی)، Musc Ravageur از فردریک مال (مشک-عنبری)، Yatagan از کارُن و Peau de Bete از لیکوییدایمجینه(مشک-حیوانی)؛ تنها چند نمونه از عطرهایی با چنین مشخصه‌هایی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس