اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042867405627

5 تا 7 مهرماه سال جاری برگزار می شود

اولین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین

کد: 1395042867405627

https://goo.gl/StR1Gz

، تهران , (اخبار رسمی): اولین "نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین در تجهیزات صوتی، تصویری و چند رسانه ای" با حضور شرکت ها و مؤسسات داخلی و خارجی 5 تا 7 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

اولین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، در دنیای مدرن امروز که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، نقش بی بدیل کالا و تجهیزات صوتی، تصویری و چند رسانه ای و همچنین خدمات وابسته به آنها بر هیچکس پوشیده نیست. این ابزارهای مورد توجه کشورها، در راستای پیشرفت اهداف علمی، فرهنگی، تحقیقاتی و صنعتی آنها است.

 همگام با تخصصی شدن هرچه بیشتر نمایشگاه ها درکشورهای پیشرفته و صاحب صنعت نمایشگاهی، نمایشگاه های عمومی به کار خود پایان می دهد و نمایشگاه های تخصصی بیش از گذشته مورد توجه کارشناسان،‌ متخصصین و بازدیدکنندگان قرارمی گیرد.

بدیهی است با توجه به تغییرات شگرفی که پیشرفت علم و تکنولوژی در روند رشد صنایع و تولیدات ایجاد کرده، هرروز شاهد نوآوری در تولید و بهبود کیفی تجهیزات باشیم و  بی تردید این سرعت پیشرفت در حوزه های مرتبط با فناوری های نوین و دانش بنیان مشهودتر است.

در این راستا اولین "نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین در تجهیزات صوتی، تصویری و چند رسانه ای" در محل مصلی امام خمینی از 5 الی 7 مهر 95 برگزار می شود. بازدید کنندگان می توانند از ساعت 10 صبح الی 8 بعد از ظهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس http://iranmedia2016.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به عنوان واحد مستقلی در دومین سطح سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (هم طراز با سطح سازمانی معاونت های تخصصی این وزارتخانه)، علاوه بر مأموریت توسعه و تصدی کاربری ابزار های میتنی بر فناوری نوین ارتباطات و اطلاعات در حوزه ستاد وزارت فرهنگ و ارشادداسلامی، وظایف و مسئولیت های چون مطالعه و تدوین مستندات راهبردی در حوزه رسانه های دیجیتال و همچنین کاربری فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ کشور،. حمایت از انجام فعالیت های پژوهشی، در حوزه رسانه های دیجیتال و تعامل فرهنگ و فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت از توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ و همچنین صادرات رسانه ها و آثار فرهنگی و هنری رقومی داخلی به خارج از کشور، انجام یا حمایت از انجام فعالیت های، تبلیغی، ترویجی، فرهنگ سازی و ارتقای دانش و مهارت های تخصصی در حوزه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ و هنر،. صدور مجوز و نظارت بر فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه رسانه های برخط، بسته های نرم افزاری رسانه ای، نشر رقومی، تکثیر و عرضه حامل های دیجیتال و برپایی مراکز عرضه داده و سامانه های عرضه برخط و خدمات مرتبط، بررسی نرم افزارهای رایانه ای و محتوای آنها از جهت فرهنگی و ثبت مالکیت حقوق مادی و معنوی و صدور مجوز انتشار بسته های نرم افزاری رایانه ای، صدور مجوز و نظارت بر واردات، صادرات و تولید سامانه ها، نرم افزارها، تجهیزات و سخت افزار های رایانه ای مورد استفاده درپدیدآوردن، تکثیر، نشر، عرضه و اجرای رسانه ها و آثار و محصولات فرهنگی و هنری 8. صدور مجوز تأسیس و نظارت بر فعالیت تشکل های صنفی رسانه های دیجیتال و همچنین حمایت از آنها،. تدوین و پیشنهاد قوانین و مقررات و همکاری و هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی در خصوص کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ، رسانه های دیجیتال و ثبت و نشر نرم افزار های رایانه ای 10. تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه ها و مراجع ذیربط و سازمان ها و مؤسسات بین المللی در اجرای وظایف محوله را برعهده دارد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش