اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967585404

مدیر وب سایت چلیک توضیح داد

یک کلیک ایده پردازان برای سرمایه گرفتن

کد: 1395042967585404

https://goo.gl/uzb3eY

، تهران , (اخبار رسمی): چطور می‌توان برای ایده ای که رونمایی نشده است سرمایه گذار جذب کرد؟ و یا اینکه اصلا ایده ای که عملی نشده است و به یک بیزینس تبدیل نشده چه فایده ای دارد؟

لوگوی چلیک

 فضای عدم اعتماد و شبه امنیتی در  حوزه  ایده پردازی و  ایده پروری در کشور موضوعی است که باعث توجه مسئولین به این حوزه شده است. در این خصوص اینکه  مردم بتوانند به راحتی ایده هایشان را  برای سرمایه گذاری عرضه کنند مسئله ایست که باید بدان بیشتر پرداخت و برایش راه حل داشت. در این خصوص سایت چلیک یکی از گزینه های تازه است که در این بخش فعال شده است. در ادامه گفت و گویی با مدیر این وبسایت را می خوانید تا بیشتر از این رویه بدانید:

در ابتدا خودتان را معرفی کنید 

 من حمیدرضا رحیمی هستم.  مدیر و موسس وبسایت چلیک.  فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته فنی از دانشگاه تهران هستم.

چلیک یعنی چه آقای رحیمی؟

خود کلمه چلیک  و اینکه از کجا به ذهن ما رسید داستان مفصلی دارد که من به صورت اجمالی عرض می‌کنم. من دنبال اسمی بودم که حس شروع یک واکنش دارای هیجان و بزرگ رو نشون بده و  این اسم به ذهنم خطور کرد. در واقع این اسم کتابی شده شروع فرآیند روشن شدن چوب کبریت است.

چلیک چکار می کند؟

چلیک یک وبسایت ساده با یک کاربرد خیلی ساده است که به کسانی که ایده های نوپا دارند کمک می کند تا ایده خود را به نمایش بگذارند. و این نمایش ایده باعث جذب سرمایه گذاران علاقمند می شود. روش کاربه این صورت است که کاربر بعد از اینکه ایده خود به بلوغ مفهومی رساند، می تواند وارد سایت چلیک شود، ایده را ثبت کند. ایده بعد از تایید کارشناس برای نمایش روی وبسایت می رود. اطلاعات تماس و ... هم در آگهی ایده است و علاقه مندان می تواند با صاحب ایده تماس بگیرند.

همچنین کاربران میتواند در یک نقشه، تمام ایده های موجود در سایت رو با تفکیک مناطق جغرافیایی و موضوع  ببینند و انتخاب کنند.

یکی از  چالش های صاحبان ایده این است که از سرقت ایده خود ترس دارند. این چطور با ماهیت وبسایت شما سازگاری دارد؟

بله. موضوع اصلی صاحبان ایده، عدم امکان سرقت ایده آنهاست. ولی من یک سوال دارم: چطور می شود برای ایده ای که نشان داده نشده سرمایه گذار جذب کرد؟ یا اینکه اصلا ایده ای که عملی نشده و به یک بیزینس تبدیل نشده چه فایده ای دارد؟

هدف اصلی چلیک این است که فضای عدم اعتماد و شبه امنیتی در حوزه ایده پردازی و  ایده پروری در کشور شکسته شود. مردم بتواند به راحتی ایده های خود را نشان بدهند و سرمایه گذار هم به سادگی بتواند ایده های جذاب را پیدا کند.البته باید نکاتی در ارائه ایده ها رعایت شود. مثل نحوه توضیحات، تصاویر، میزان ارائه جزئیات و ...

نکته مهم این است که ما قبل از تایید نمایش ایده در وبسایت، حتما ایده را بررسی می کنیم تا هیچ گونه درز اطلاعات مهمی داخل آن نباشد و کاربر خیالش راحت باشد.

خدمات وبسایت رایگان است؟

بله فعلا بخش اعظمی از خدمات رایگان است. البته خدمات و همچنین بسته های خدماتی دارند به بلوغ می رسند که کمی زمانبر است.  البته تیم ما فعالیت های دیگری هم  برای صاحبان ایده انجام می دهد.  مثلا  خدمات مدیریت تکنولوژی، مدیریت بازار و طراحی بازار، تبلیغات، طراحی استراتژی های پیشرفت و ... که می تواند به مراحل پس از عملی شدن یک ایده بسیار کمک کند.

و برنامه آینده چلیک ؟

در نظر داریم با یک تیم بسیار قدرتمند که زیرمجموعه ای از یک هلدینگ بسیار بزرگ هستند در حوزه سرمایه گذاری و همچنین مدیریت ساختار، مالی، تکنولوژی و بازار  ایده های نو  همکاری کنیم.  البته مذاکرات شروع و درحال پیشرفت است و به زودی خبرهای خوبی می‌شنوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چلیک

چلیک یک سامانه معرفی و نمایش ایده ها و محصولات جدید و جذب سرمایه گذار در هر زمینه ای است. شما در چلیک میتوانید ایده خود را که نمونه اولیه از آن را تهیه کرده اید، در چلیک ثبت کنید و ما آن را به سرمایه گذاران ارائه میدهیم و در صورت جذابیت ایده شما، سرمایه گذاران را با شما لینک میکنیم. البته سرمایه گذاران هم میتوانند با مراجعه به سایت ما و دیدن ایده های مختلف، با شما ارتباط برقرار بکنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]