اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050268955404

چیزی که نیاز دارید

مدیریت تکنولوژی، کلید موفقیت استارتاپ ها

کد: 1395050268955404

https://goo.gl/Mx1ejp

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور درک تکنولوژی می بایست از مفاهیم ساده مربوط به احساس تکنولوژی و بحث سطوح مختلف تولید(سطوح تولید و ابعاد تولید) استفاده شود.

مدیریت تکنولوژی، کلید موفقیت استارتاپ ها

 بر این اساس در ادامه بحث در ابتدا، مصادیقی از شیوه تولید و احساس فناوری آورده شده که دانشجویان می بایست به آنها بپردازند(با توجه به سطح توانمندی ها و ارتباطاتی که با محیط بیرون دارند، سطح درگیری با هر بخش فرق می کند) و سپس به بحث فناوری و مدیریت فناوری، پرداخته می شود.

 مدیریت فناوری 

مدیریت فناوری را با این سوالات شروع می کنیم که چه کسی مسئول دسترسی به فناوری در سطوج بنگاه ، صنعت و سطح ملی است ؟ آیا استفاده از فناوری در معنای استفاده از فناوری موجود و قابل دسترس است؟ آیا صرفا بنگاه های پیشرو قادر به دستیابی به فناوری های نوین هستند؟ (به دلیل توان مالی خود) آیا یک بنگاه صرفا محکوم به استفاده از فناوری های موجود و تعریف شده برای تولید محصول خاص است یا تلفیق فناوری ها و وام گیری از فناوری های مورد استفاده در سایر صنایع وجود دارد؟ اگر بخواهیم فناوری های موجود در سایر صنایع را مورد استفاده قرار دهیم، راهکارهایش چیست(استفاده از مشاور، ورود به صنایع جدید و بومی سازی دانش برای صنعت خود، توسعه کارخانجات ماشین سازی و ...)؟ آیا تراکم فناوری و جمع کردن تمام فناوری ها در یک واحد تولیدی را می توان مدیریت فناوری دانست؟

چگونگی به روز شدگی و  تلفیق فناوری های موجود با تغییرات جهانی فناوری چگونه است(مثلا چگونه شیوه مکانیکی تولید را می توان الکترو مکانیکی کرد)؟ چگونه از فناوری اطلاهات و ارتباطات(ICT) می توان جهت توسعه فعالیت های موجود استفاده کرد؟ و ....

مسئول شناسایی تغییرات فناوری جهانی در سطح ملی کیست و چگونه باید آن را به داخل منتقل کرد؟ فناوری های نوین و چند منظوره چگونه وارد کشور باید شوند و چگونه باید به سطوح صنعت و بنگاه منتقل گردند؟ صنایع راهبردی و پیشرو چگونه باید شناسایی شده و منتقل شوند؟ توسعه کاربرد فناوری و افزایش بهره وری باید توسط چه نهادی دنباله گیری شود؟

در شرایط حاضر، صنایع نظامی ما در حدی محدود، شرکت های وارد کننده فناوری، پیمان های تجاری با مشاوران خارجی و مواردی همانند، وارد کننده عمده فناوری در سطح ملی هستند. شرکت هایی نیز به عنوان نمایندگی در کشور توزیع کننده و فروشنده فناوری در سطوح منطقه ای و محلی است. در مجموع دسترسی به فناوری در ایران بشدت محدود است.

خدمات قابل ارائه  توسط تیم مدیریت تکنولوژی و مهندسی مالی

تیم ما از متخصصین مهندسی مالی،  مدیریت تکنولوژی و مشاورین فنی مجربی تشکیل شده است که در زمینه جمع آوری ایده های مختلف در زمینه های مختلف و  سرمایه گذاری برای ایده ها و همچنین مدیریت تکنولوژی و بازار  ایده ها و محصولات جذاب و مدیریت سرمایه و منابع مالی در بازار فروش و سرمایه و ... فعالیت دارد. لازم به ذکر است که شخصیت حقوقی ما شرکت یکم رهیاب شرق است.  تیم مدیریتی و مالی ما هم اکنون مشاوره هلدینگ های بسیار بزرگی را برعهده دارند.

تمام مواردی که در ادامه ذکر می شود در سه سطح  بنگاه، صنعت و ملی قابل انجام است

مسایلی را که در حیطه مدیریت تکنولوژی قرار می گیرد را می توان از طریق ارتباط آنها با یکی ازپنج دسته زیر کشف و شناسایی کرد:

1. روش ها و ابزار مدیریت موثر منابع (مهندسی مالی)

2.  محیط تجاری و توانایی مدیریت ارتباط بین سازمان و محیط بیرونی

3.  ساختار و مدیریت سازمان ها

4.  مدیریت پروژه های تحقیق و توسعه و مهندسی

5.  مدیریت منابع انسانی تحت شرایط تغییر اجتماعی و تکنولوژیک سریع

حوزه هایی که برای رقابتی شدن صنعت حیاتی به شمار می روند عبارتند از :

  • روش های ارزیابی عملکرد
  • روش های سنتی ارزیابی
  • معیار عملکرد یک تکنولوژی
  • معیار های اندازه گیری منافع حاصل از فعالیت های تحقیق و توسعه
  • ابزارهای جدیدبرای بهینه سازی تصمیمات
  • ائتلاف به جای رقابت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چلیک

چلیک یک سامانه معرفی و نمایش ایده ها و محصولات جدید و جذب سرمایه گذار در هر زمینه ای است. شما در چلیک میتوانید ایده خود را که نمونه اولیه از آن را تهیه کرده اید، در چلیک ثبت کنید و ما آن را به سرمایه گذاران ارائه میدهیم و در صورت جذابیت ایده شما، سرمایه گذاران را با شما لینک میکنیم. البته سرمایه گذاران هم میتوانند با مراجعه به سایت ما و دیدن ایده های مختلف، با شما ارتباط برقرار بکنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ