اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052282575404

برای کسانی که ویرایش می کنند

بنر استیک اولین سایت ویرایش تصویر آنلاین

کد: 1395052282575404

http://goo.gl/PRv8xd

، تهران , (اخبار رسمی): اولین وبسایت ویرایش تصاویر آنلاین ایرانی، با نام بنراستیک که از زبان فارسی پشتیبانی می کند آغاز به کار کرد.

این سایت برای کسانیست که ویرایش میکنند

به گزارش روابط عمومی چلیک، بنر اسنیک یک ابزار بسیار ساده و کم حجم آنلاین برای ویرایش تصاویری است که به رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

امروز برای اولین بار است که چلیک درصدد معرفی یکی از استارتآپ های بسیار کاربردی در فضای مجازی برآمده است. نام این وبسایت "بنر اسنیک" است.

بنر اسنیک یک ابزار بسیار ساده و کم حجم آنلاین برای ویرایش تصاویر هست که به رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته. در این سایت شما می توانید بدون محدودیت تصاویر را  وارد کنید و درفضایی مانند فتوشاپ بر روی تصاویر ویرایش کنید و همانجا   به راحتی در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چلیک

چلیک یک سامانه معرفی و نمایش ایده ها و محصولات جدید و جذب سرمایه گذار در هر زمینه ای است. شما در چلیک میتوانید ایده خود را که نمونه اولیه از آن را تهیه کرده اید، در چلیک ثبت کنید و ما آن را به سرمایه گذاران ارائه میدهیم و در صورت جذابیت ایده شما، سرمایه گذاران را با شما لینک میکنیم. البته سرمایه گذاران هم میتوانند با مراجعه به سایت ما و دیدن ایده های مختلف، با شما ارتباط برقرار بکنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان