اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042968005368

با موافقت بانک مرکزی

بانک پارسیان افزایش سرمایه می دهد

کد: 1395042968005368

http://goo.gl/tXxyXd

، تهران , (اخبار رسمی): بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک پارسیان موافقت کرد.

مجمع بانک پارسیان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بانک مرکزی با افزایش سرمایه بانک پارسیان از مبلغ 23،760 میلیارد ریال به مبلغ 50 هزار میلیارد ریال موافقت کرد.

در نامه بانک مرکزی به مدیرعامل بانک پارسیان آمده است : موضوع افزایش سرمایه مزبور در مجمع عمومی فوق العاده آن بانک با رعایت قوانین و مقررات موجود و ضمن رعایت موضوع سلب حق تقدم از سهامداران ناقض حدود مقرر در ماده (5) قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، از نظر بانک مرکزی بلامانع است.

قابل ذکر است بر اساس الزامات کمیته بال ، کفایت سرمایه بانک که مستقیما بر افزایش توانایی و ظرفیت بانک در ارائه خدمات بانکی اثر دارد شامل افزایش توانمندی در جذب منابع، ارتقای سهم بازار، توسعه ظرفیت بانک در اعطای تسهیلات ، افزایش امکان در گسترش شبکه شعب، رشد سودآوری و بازده بانک، می شود . همچنین از این طریق می توان به افزایش سهم بانک در ارائه خدمات بانکی، توسعه توانایی و ظرفیت بانک در گسترش فعالیت‌های ارزی و کاهش ریسک عملیاتی بانک دست یافت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه