اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951121234195368

تقدیرانجمن آلزایمرایران از بانک پارسیان

کد: 13951121234195368

https://goo.gl/H8Um3w

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل انجمن الزایمر ایران با ارسال نامه ای به مدیرعامل بانک از حمایت بانک پارسیان در تکمیل و تجهیزساختمان (پروژه) مرکز درمانی و توانبخشی ویژه بیماران آلزایمر تقدیرکرد.

تقدیرانجمن آلزایمرایران از بانک پارسیان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در بخشی از متن این نامه آمده است :

انجمن آلزایمر ایران مفتخر است که در سایه الطاف الهی و بیش از یک دفعه فعالیت شبانه روزی جهت گسترش فرهنگ تکریم از جامعه سالمندان میهن عزیزمان به ویژه بخشی از این جامعه گرانقدر که به بیماری الزایمر مبتلا می باشند، حامیان و همراهانی صادق و با انگیزه ای همچون مسولین محترم بانک پارسیان را که با عزم و اراده ای مثال زدنی نقشی ارزنده در بخش سلامت و پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر ایفا نموده اند، درکنار خود دارد. هیات مدیره انجمن نهایت سپاس و امتنان خویش را از این اقدام خداپسندانه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک پارسیان اعلام می دارد...
 شایان ذکر است، به موجب تفاهم‌نامه ای که پیش از این باهدف بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به آلزایمر امضا شد، بانک پارسیان با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال درکمک مالی بابت تکمیل و تجهیزساختمان (پروژه) مرکز درمانی و توانبخشی ویژه بیماران آلزایمر مشارکت داشت.
 بانک پارسیان اﻓﺘﺨﺎر دارد ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭘﯿﺸﮕﺎم ﻧﻈﺎم ﺑﺎﻧﮑﯽ در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود با اهتمام ویژه به حمایت از انجمن‌های حمایتی و همچنین موضوع قرض‌الحسنه در ﭘﺮداﺧﺖ اﻧﻮاع ﺗﺴﻬﯿﻼت در زﻣﯿﻨﻪﻫﺎﯾﯽ مانند ازدواج و ﺗﻬﯿﻪ ﺟﻬﯿﺰﯾﻪ، اﻣﻮر خیرخواهانه و ﻋﺎم‌اﻟﻤﻨﻔﻌﻪ، کارآفرینی، ﺳﺎﺧﺖ آموزشگاه‌ها، درﻣﺎن ﺑﯿﻤﺎری‌ﻫﺎ و… اﻗﺪامات ارزنده‌ای داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه