اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042968105429

گرتور؛ ایده ای نو در کارآفرینی ایرانی است

تلفیق گردشگری و بازاریابی

کد: 1395042968105429

http://goo.gl/nn32L8

، تهران , (اخبار رسمی): با آغاز به کار سامانه راهنمای گردشگری، کسب و کار و رویدادهای گرتور و آنلاین شدن نسخه پیش نمایش آن، فاز اول پروژه در جهت تکمیل دیتابیس های سامانه کلید خورد.

سامانه و گردشگری و شبکه اجتماعی گرتور

در فاز اول راه اندازی این پروژه، کلیه خدمات سامانه با 50 درصد تخفیف عرضه می گردد.

در این فاز که اختصاص به جذب کسب و کارها جهت ایجاد صفحه اختصاصی در سامانه دارد بخش اعظمی از فعالیت ها، تحت پلن بازاریابی به افراد و گروه های بازاریاب در سراسر کشور واگذار می شود.

گرتور، سامانه راهنمای گردشگری و شبکه اجتماعی ایرانی، چندی پیش در قالب نسخه پیش نمایش تحت آدرس gartoor.com بر روی وب قرار گرفت. این سامانه به شکل یک شبکه اجتماعی عرضه می شود که در نظر دارد به شکل های نوین افراد را به یکدیگر متصل کند. از سویی صاحبان کسب و کارها و خدمات با مشتریان خود ارتباط مستقیم یافته و در سوی دیگر برگزارکنندگان رویدادهای فرهنگی قادر به جذب مخاطب و تعامل با آن ها باشند. تمرکز این شبکه اجتماعی و ارتباطات آن بر گردشگری و شناخت فرهنگ بومی ایرانی است.

در فاز اول راه اندازی این پروژه که اختصاص به جذب کسب و کارهای مرتبط با گردشگری جهت ایجاد صفحه اختصاصی فعالیت ها و خدمات شان در گرتور دارد کلیه خدمات سامانه با 50 درصد تخفیف عرضه می شود.

صاحبان مشاغلی همچون آژانس های هواپیمایی، رستوران ها و کافه ها، موزه ها، اقامتگاه های تفریحی و مهمانپذیرها، فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات رفاهی و درمانی می توانند با ایجاد صفحه ای اختصاصی و درج اطلاعات، تصاویر و مشخصات فعالیت شان، علاوه بر جذب گروه های هدف به طور هوشمند با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط بوده و فعالیت های شان را رصد کنند.

هدف این سامانه ارتباط میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد فضایی است که هر کس بتواند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی یافته و پیشنهادهای سامانه، مطابق با موارد جستجو شده توسط کاربر، به ارائه دهندگان خدمات این امکان را می دهد که فعالیت خود را در معرض دید طالبان آن قرار دهند.

در این راستا گرتور، طی یک پلن همکاری، از افراد جویای شغل و بازاریابان با تجربه یا تازه کار دعوت به همکاری کرده و با ارائه شرایط مناسب جهت جذب افراد فعال، پلن های ویژه ای برای تداوم و گسترش همکاری ها در نظر گرفته است.

این پلن همکاری تمام ایران را مورد پوشش قرار داده و هر فردی در هر منطقه ایران بدون نیاز به داشتن شرایطی خاص می تواند به کسب درآمد پرداخته و با جذب صاحبان مشاغل به استفاده از سامانه، از مزایای این فعالیت بهره مند شود. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام و آغاز همکاری به نشانی http://gartoor.com/affiliate-guide-landing/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گرتور

سامانه آنلاین راهنمای شهری در حوزه فرهنگ و گردشگری و کسب و کار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]